تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

كليپ "يادگار سرو" با حضور وحيد تاج و كيوان ساكت رونمايى شد

شب گذشته از كليپ "يادگار سرو" با حضور علاقه مندان به هنر و چهره هاى فرهنگى، هنرى و اجتماعي و عوامل سازنده اين كليپ در تالار ايوان شمس رونمایی شد.

رویداد۲۴-شب گذشته از كليپ "يادگار سرو" با حضور علاقه مندان به هنر و چهره هاى فرهنگى، هنرى و اجتماعي و عوامل سازنده اين كليپ در تالار ايوان شمس رونمایی شد. پخش اين كليپ، حسن ختام رويداد اختتاميه جشنواره سراسری فرهنگی هنری با موضوع بيماري "ام اس"بود كه بانى برگزارى آن انجمن "ام اس ايران" است.

كارگردان "يادگارسرو" با تلفيق اجراى پرفورمنس هنرى و آهنگسازی و اجرای اساتيد به نام حوزه موسيقی، تصويري ماندگار از مفهوم "ام اس" را برای مخاطبان امروز رقم زده است.

ترانه زيبای هوشنگ ابتهاج، آهنگسازی و نوازندگی متفاوت كيوان ساكت و خوانش و اجرای پرفراز و فرود وحيد تاج، تاثير گذاری اين ويديو كليپ را دو چندان كرده است.

عوامل سازنده اين اثر؛ وحيد تاج( خواننده اثر)، كيوان ساكت( آهنگساز) مهمان اين برنامه بودند و براى جمعيت حاضر در سالن قطعاتی را اجرا كردند كه استقبال و تشويق حضار را به همراه داشت.

حسين كاكاوند(تهيه كننده)، مازيار رضاخانى(كارگردان)، علی تبریزی(فیلمبردار و تدوینگر)، لادن قناد(كارگردان پرفورمنس) از عوامل سازنده اين كليپ هستند كه سال ها دغدغه اين ام‌اس را داشته اند و حضورشان به همراه بازيگران و عوامل فنی كليپ روى سن با تشويق حضار روبرو شد. انجمن ام اس ايران، به عوامل سازنده اين كليپ به رسم يادبود، تندیس اين انجمن را اهدا كرد.

كليپ

از جمله چهره هاى اجتماعى و سياسى حاضر در اين مراسم محمد هادى ايازی(معاون اجتماعی وزير بهداشت)، عليرضا تابش(مديرعامل بنياد فارابی)، سمانه زمانی(مدیر کل سلامت شهرداری تهران) و دکتر محمدعلی صحرائیان(نایب رئیس هیئت مدیره انجمن ام اس ایران) بودند.

در اين مراسم، پس از صحبت هاى سید جواد یحیوی(مجرى مراسم) درباره ماهيت جشنواره و پخش ويديويى درباره مشكلات مبتلایان به ام اس، دکتر محمدعلی صحراییان نایب رئیس هیئت مدیره انجمن ام‌اس و محمد هادى ايازی، معاون اجتماعی وزير بهداشت و حسين كاكاوند(مديراجرايي برنامه هاي روزجهاني ام اس و تهيه كننده كليپ يادگارسرو) درباره اهداف برگزارى اين جشنواره و تاثير آن بر جامعه، صحبت كردند.

كليپ

تهيه كننده اثر با اشاره به اين كه تصوير مخاطب عام از بيمار مبتلا به ام اس، زهرا سادات فيلم طلا و مس است گفت:"مبتلايان به ام اس زيادي در جامعه داريم كه زندگي و ظاهري كاملا عادي مثل باقي مردم دارند، موضوع مهم اين است كه بايد از اين بيماران حمايت كنيم تا بيماري شان كنترل شود و به مراحل خطرناك نرسد."

او ادامه داد: "با ساخت اين كليپ مي خواستيم تصوير غلط مخاطبان را درباره بيمارى ام اس از بين ببريم. فعالیت‌های فرهنگی هنری انجمن ام‌اس، می خواهد با زبان، هنر و خلاقیت هنرمندان به جامعه بگوید که ام اس، فرد مبتلا را به دره نینداخته است؛ اما نگاه جامعه او را به دره ای می اندازد که بیرون آمدن از آن بسیار سخت است."

كاكاوند در پايان از حمایت ها و همراهى هاى دکتر ایازی معاونت اجتماعی وزیر بهداشت و عليرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تشكر كرد.

جشنواره فرهنگی هنری امسال با عنوان "سمفوني لك لك ها" با هدف معرفی ایده های نو و آفرینش های متفاوت و خلاقانه هنری با موضوع ام اس از ۲ تیر ماه امسال تا ٢٠ تیر در محل فرهنگستان هنر برپا بود.

هدف از برگزاري ساليانه اين جشنواره، شناخت بهتر و صحیح جامعه نسبت ام‌اس است. شعار امسال روز جهانى ام اس، "در كنار هم برابر ام اس" بوده است.

برچسب ها: رونمایی ، ساکت
نظرات شما
پیشخوان