تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

جزییات واگذاری ۵ هزار خودرو به فرزندان ایثارگران

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید از آغاز ثبت نام برای واگذاری ۵ هزار دستگاه تاکسی به فرزندان ایثارگران سراسر کشور خبر داد.

رویداد۲۴-مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید از آغاز ثبت نام برای واگذاری ۵ هزار دستگاه تاکسی به فرزندان ایثارگران سراسر کشور خبر داد.

رضا ریاحی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ابلاغیه اعتبار مورد نیاز برای واگذاری 5 هزار دستگاه تاکسی، هفته گذشته به دفاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر شهرهای کشور ارسال شده است و خوشبختانه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

ریاحی افزود: سن ایثارگران طوری نیست که بگوییم خود آن ها برای دریافت تاکسی های فوق ثبت نام کنند و این فرصت در حال حاضر بیشتر برای فرزندان ایثارگرانی که جویای شغل هستند، فراهم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فرزندان ایثارگران تهرانی به دلیل فعالیت چندین شرکت مختلف تاکسیرانی در این شهر از موضوع واگذاری تاکسی استقبال نکردند و بیشتر ثبت نام ها تا کنون در سایر استان های کشور به ثبت رسیده است.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مقرر شده است که اداره کل بنیاد شهید در استان تهران تعداد تاکسی های مورد نیاز متقاضیان را اعلام کند و قرارداد واگذاری این تاکسی ها را به امضا برساند.

ریاحی تاکید کرد: در حال حاضر شرکت خودروساز طرف قرارداد قول خودروی برلیانس را به بنیاد شهید و امور ایثارگران داده است، اما ممکن است شرکت فوق نوع خودرو را تغییر بدهد و گزینه دیگری را جایگزین کند.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: هفته آینده جلسه ای با شرکت خودروساز خواهیم داشت و تصمیمات نهایی در خصوص نوع خودرویی که به فرزندان جامعه ایثارگری واگذار خواهد شد، اعلام می شود.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: فرزندان ایثارگران متقاضی تاکسی های ثبت نامی باید به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران محل زندگی خود در سایر استان ها مراجعه و تقاضای خود را به ثبت برسانند.

ریاحی سهم مورد پرداخت فرزندان ایثارگر در دریافت تاکسی های فوق را کمتر از 20 درصد برشمرد و اضافه کرد: درصدی از هزینه تامین تاکسی ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی توسط شرکت خودروساز و در نهایت درصد کمی هم توسط فرد متقاضی پرداخت می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان