تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

هافبک سابق منچستر یونایتد در راه استقلال

یکی از بازیکنان خارجی مورد نظر سرمربی استقلال ظرف چند روز آینده به اردوی این تیم در کشور ترکیه اضافه می شود.



 

رویداد۲۴ بعد از جدایی امید ابراهیمی از استقلال وینفرد شفر خبر از موافقت مدیران این باشگاه با جذب دو بازیکن خارجی داشت، بازیکنانی که بتوانند با حضور در این تیم جای خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند را پر کنند.
اولین بازیکنی که مورد نظر باشگاه استقلال است مارتین نیومایر است، هافبک بازیسازی که اهل کشور آلمان است و با 32 سال سن قرار است ظرف یکی دو روز آینده به اردوی استقلال اضافه شود تا ضمن تمرین این تیم برای عقد قرارداد رسمی با مدیران این باشگاه مذاکره کند.


نیومایر بازیکنی است که فوتبالش را در رده بزرگسالان در تیم فوتبال منچستر یونایتد آغاز کرد اما بدون اینکه بازی در این تیم انجام بدهد در سال 2006 راهی تیم فوتبال دویسبورگ شد و در این تیم هم تنها 7 بازی انجام داد که البته موفق به گلزنی نشد.

 


اما نکته جالب این که نیومایر در دو فصل گذشته در سوپر لیگ سوییس و ترکیه بازی کرده که اتفاقا پای ثابت ترکیب تیمش هم بوده است.


نیومایر فصل قبل در تیم فوتبال قاسیم پاشا اسپور در سوپر لیگ ترکیه بازی می کرد که در این مدت 22 بازی برای تیمش به میدان رفت و موفق به زدن 3 گل شد.

 


این بازیکن آلمانی دو فصل قبل هم عضو تیم اف سی لوزرن سوییس بود که در این تیم هم 43 بازی انجام داد و موفق به زدن 12 گل شد که آمار خوبی برای یک هافبک بازیساز محسوب می شود.


شفر فصل قبل در پست هافبک پشت مهاجم بویان را به خدمت گرفت که این بازیکن نیم فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت اما حالا به نظر می رسد نیومایر انتخاب نهایی شفر است تا این بازیکن بتواند در کنار فرشید اسماعیلی و سرور جپاروف خط هافبک تهاجمی قدرتمندی برای استقلال بسازد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، منچستر ، شفر
نظرات شما
پیشخوان