تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

بی تابی خامس رودریگز برای بازگشت به رئال

خامس برای بازگشت به رئال مادرید بی تابی می کند و ممکن است حضور قرضی او در بایرن همین تابستان به اتمام برسد.

رویداد۲۴ شب گذشته بود که نشریه مارکا ادعا کرد خامس رودریگز در اندیشه بازگشت به رئال است و قصد دارد به دوران حضورش در بایرن پایان دهد.

او تابستان گذشته و پس از بی اعتمادی های متوالی زیدان، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت اما باشگاه در نهایت تنها با انتقال قرضی و دو ساله او به بایرن و به شرط خرید دائمی موافقت کرد.

 

خامس فصل گذشته در بایرن مونیخ خوش درخشید به طوریکه مسئولان بایرن تصمیم گرفتند که تابستان 2019 بند خرید دائمی او را فعال کنند اما حالا رئالی ها مشتاق به بازگرداندن خامس هستند و خود او نیز با این قضیه موافق است.

 

اول اینکه زیدان، یعنی بزرگترین مانع خامس برای بازگشت دیگر در رئال نیست و دوم اینکه با رفتن رونالدو، حالا فضا برای خامس در ترکیب اصلی بیشتر از گذشته است و او می تواند حتی در فاز حمله نیز به میدان برود.

 

 

 

 

طبق ادعای مارکا، خامس که همچنان با هم تیمی های سابقش در رئال در تماس است، به آنها گفته است که برای بازگشت بی تاب است و این اتفاق، دیوانه کننده خواهد بود.

او خانه خود در مادرید را نیز حفظ کرده و هرگز نیز پل های پشت سرش را خراب نکرده است. همین چند ماه پیش بود که او در مصاحبه با ال چیرینگیتو گفت که رئال همیشه رویای او بوده و حتی در بایرن نیز هر زمان فرصت کند، بازی های رئال را تماشا می کند. او گلش به رئال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را نیز جشن نگرفت تا در میان هواداران، محبوب تر از همیشه شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان