تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

بیرانوند 8 پیشنهاد خارجی دارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که علیرضا بیرانوند حدود 8 پیشنهاد از تیم های اروپایی دریافت کرده است.
بیرانوند 8 پیشنهاد خارجی دارد

رویداد۲۴ نمایش درخشان علیرضا بیرانوند در جام جهانی روسیه سبب شده تا با توجه به حضور استعدادیاب های مختلف از باشگاه های سراسر دنیا در این تورنمنت مهم، پیشنهادهای مختلفی به بیرانوند سنگربان سرخپوشان برسد؛ دروزاه بانی که بسیاری از رسانه های بین المللی نمایش او را تحسین کردند و مهار پنالتی رونالدو مقابل پرتغال هم کمک کرد تا بیشتر دیده شود.


پس از اینکه ریزه اسپور به صورت جدی درخوست همکاری به گلر تیم ملی فوتبال ایران را داده بود، حالا گرشاسبی هم از سایر پیشنهادهایی می گوید که برای بیرانوند ارسال شده است.

 

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص می گوید: « هشت باشگاه خوب پیشنهاداتی برای جذب بیرانوند ارائه کرده‌اند که اکثر آنها تیم‌های خوب اروپایی هستند و یکی، دو تیم از آسیا به او پیشنهاد داده‌اند. رقم‌های خوبی هم برای جذب بیرانوند پیشنهاد داده‌اند که در حال‌ بررسی‌های آن هستیم.»

 

بیرانوند یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید ببینیم در نهایت او و باشگاه پرسپولیس به چه نتیجه ای در مورد شرایط او در فصل آینده خواهند رسید.

 

البته باید این نکته را نیز اضافه کرد، که نمایش نه چندان خوب گلرهای ذخیره پرسپولیس در اردوی کرواسی، تلاش برانکو و مدیران باشگاه را برای حفظ گلر ملی پوش خود بیشتر کرده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان