تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

کاراته قهرمانی آسیا/ کاتاروهای ایران به فینال نرسیدند

در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن، تیم های کاتای مردان و زنان ایران به همراه امیربهادر تدین به جدول شانس مجدد راه یافتند.
تیم کاتا بانوان


رویداد۲۴ روز نخست پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) ۲۲ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۳۱۴ کاراته‌کا از ۲۹ کشور به میزبانی شهر "امان" در کشور اردن آغاز شد.

نمایندگان ایران نیز در بخش کاتای انفرادی و تیمی به روی تاتامی رفتند که در پایان نتایج زیر برای کاتاروهای ایران کسب شد:


*کاتای انفرادی

ابتدا در بخش کاتای انفرادی مردان امیربهادر تدین در نخستین گام "دلوس سانتوس" فیلیپین را ۴ بر ۱ شکست داد و در ادامه با نتایج ۵ بر ۰ مقابل "آراکا بانرجی" از هند و "مو شیک" از چین به پیروزی رسید. تدین در چهارمین مبارزه خود با حساب ۴ بر ۱ نتیجه را به "تایی وانگ" نماینده کشور چین‌تایپه‌ واگذار کرد تا برای کسب مدال برنز به جدول شانس مجدد راه یابد. او در نخستین مبارزه شانس مجدد خود "کریس چنگ مان" از هنگ‌کنگ را در پیش دارد.

همچنین در بخش کاتای انفرادی بانوان نیز نگین باقری در اولین گام "آدا وونگ" از کره‌جنوبی را با حساب ۴ بر ۱ شکست داد، او در دومین مبارزه با حساب ۳ بر ۲ مقابل "لائو مو سونگ" هنگ‌کنگ شکست خورد و با توجه به شکست حریف هنگ‌کنگی خود مقابل نماینده ژاپن، باقری از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.


*کاتای تیمی

اما تیم کاتای مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون ابتدا ۵ بر ۰ تیم سریلانکا را شکست داد و در دومین مسابقه خود با همین نتیجه مغلوب تیم ژاپن شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف تیم کویت در جدول شانس مجدد برود.

همچنین تیم کاتای بانوان با ترکیب الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری در نخستین گام تیم سریلانکا را با حساب ۵ بر ۰ شکست داد و در دومین دیدار خود با حساب ۴ بر ۱ مقابل تیم مالزی شکست خورد تا برای کسب مدال برنز با تیم هند در جدول شانس مجدد مبارزه کند.

طبق برنامه‌ریزی مسابقات، رقابت‌های کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد فردا (شنبه)  ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاراته ، آسیا ، اردن ، تیم ملی
نظرات شما
پیشخوان