تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

مودریچ: بهتر بود انگلیسی‌ها بیش‌تر به ما احترام می‌گذاشتند!/ بردن توپ طلا واقعاً مهم نیست

ستاره تیم ملی کرواسی از انگلیسی‌ها بابت رفتار تحقیرآمیزشان قبل از بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی انتقاد کرد.
مودریچ: بهتر بود انگلیسی‌ها بیش‌تر به ما احترام می‌گذاشتند!/  بردن توپ طلا واقعاً مهم نیست

رویداد۲۴ لوکا مودریچ، کاپیتان و ستاره تیم ملی کرواسی پس از صعود تیمش به فینال جام‌جهانی 2018 با برتری مقابل انگلیس، دستکم گرفته شدن از سوی رقیب را عامل بازی برتر هم‌تیمی‌هایش دانست.

او پس از پایان بازی گفت: انگلیسی‌ها ما را دستکم گرفتند و همین اشتباه‌شان بود. من فکر می‌کنم که آنها تصور می‌کردند از پس ما برمی‌آیند. چیزهایی که نشریات این کشور نوشته بودند را خوانده بودیم. حالا آنها ببینید که اینجا کدام تیم خسته است. آنها بهتر است که کمی متواضع‌تر باشند و به رقبای‌شان احترام بیشتری بگذارند. قدرت‌مان را نشان دادیم. بازی از نظر فیزیکی و روانی تحت سلطه ما بود و می‌توانستیم قبل از رفتن بازی به وقت‌های اضافه تکلیفش را یکسره کنیم اما نشد این کار را انجام دهیم. کاری که انجام داده‌ایم باورنکردنی است. بعد از این همه سال جنگیدن، بالاخره یک رؤیا برای ما محقق شد. ما بسیار افتخار می‌کنیم. این بهترین نتیجه و عملکرد کرواسی در تاریخ جام جهانی بود.

کاپیتان کروات‌ها در ادامه افزود: برای من بردن توپ طلا واقعاً مهم نیست. فقط به فینال و شانس‌مان برای بالا بردن جام قهرمانی در کنار تمام هم‌تیمی‌هایم فکر می‌کنم. این چیزی است که من می‌خواهم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان