تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
گزارش رویداد۲۴ از فروش هفتگی هالیوود؛

صدای سلنا گومز پرطرفدارتر از عضله‌های دواین جانسون/ فروش بالای فیلم‌های 2018 آمریکایی +جدول

فیلم‌های پرفروش سینمای آمریکا در سومین هفته تیرماه (ماه ژولای) انیمیشن‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی بودند

رویداد۲۴ این هفته آمریکا یک انیمیشن جدید را بر پرده سینماهای خود دید. هتل ترانسیلوانیای 3 که مفهومی کمدی و ترسناک دارد درباره ماجرای یک خون آشام و فرزندش است که قسمت‌های اول این ماجرا قبلا در سینماهای آمریکا اکران شده بود. سلنا گومز، آدام سندلر و اندی سامبرگ صداپیشگان این انیمیشن سینمایی هستند که این هفته صدر نشین جدول فروش آمریکا بود.

صدای سلنا گومز پرطرفدار تر از عضله های دواین جانسون


صدای سلنا گومز پرطرفدار تر از عضله های دواین جانسون

مرد مورچه‌ای و زنبور

در رتبه دوم فیلم های پر فروش هفته، قسمت جدید «مرد مورچه‌ای و زنبور» از فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی مارول قرار گرفت. این فیلم بیستمین فیلم دنیای سینمایی مارول است و دومین فیلم مرد مورچه‌ای محسوب می‌شود. فضای فیلم مرد مورچه‌ای 1 کمی کمدی بود و با فضای خشن دیگر فیلم های ابرقهرمانی فاصله داشت. پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر، هانا جان کامن و مایکل داگلاس از بازیگران این فیلم هستند.

آسمان‌خراش

آسمان‌خراش (Skyscraper) نام دیگر فیلم آمریکایی است که با بازی دواین جانسون اکران شده است. این فیلم از فیلم‌های اکشن سینمای آمریکا محسوب می‌شود و در اولین هفته اکران در رده سوم فیلم‌های پرفروش قرار گرفت.

صدای سلنا گومز پرطرفدار تر از عضله های دواین جانسون

شگفت‌انگیزان

در رتبه چهارم هم قسمت جدید انیمیشن شگفت‌انگیزان قرار گرفته است. این فیلم که بیش از نیم میلیارد دلار در خاک آمریکا فروش داشته است، درباره یک خانواده است که همه اعضای آن قدرت‌های ماوراالطبیعه دارند. 

دنیای ژوراسیک

فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» هم در رده پنجم فیلم‌های پرفروش هفته قرار گرفت. این فیلم ادامه‌ای بر سری فیلم‌هایی است که حضور دایناسورها در دنیای مدرن را روایت می‌کند.

اولین پاکسازی

فیلم ترسناک «اولین پاکسازی» در رتبه ششم فیلم‌های پرفروش هفته قرار گرفت. سری فیلم‌های پاکسازی در فضایی روایت می شود که دولت به مردم اجازه می‌دهد تا هر سال‌، در یک شب از ساعت 7 صبح الی 7 غروب، به قتل و جنایت بپردازند و عقده‌های یکساله شان را خالی کنند تا بدین ترتیب برای باقی روزهای سال خشونتی در وجودشان نباشد. فیلم اولین پاکسازی پنجمین فیلم از این مجموعه است.

در ادامه جدول فیلم‌های پرفروش هفته در هالیوود را می‌بینید:

صدای سلنا گومز پرطرفدارتر از عضله‌های دواین جانسون
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سلنا گومز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان