تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

مسئولان پرسپولیس با جدایی بیرانوند مخالفت کردند

مسئولان باشگاه پرسپولیس با جدایی «علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم فوتبال این باشگاه به صورت رسمی مخالفت کردند.
مسئولان پرسپولیس با جدایی بیرانوند مخالفت کردند

رویداد۲۴ دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه، با پیشنهاد های خوبی از فوتبال اروپا روبه رو شد و به همین دلیل برای جدایی از پرسپولیس منتظر تصمیم مدیران باشگاه است.
یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین تصمیم مسئولان در رابطه با جدایی بیرانوند گفت: جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار شد و اعضا با جدایی گلر ملی پوش پرسپولیس رسما مخالفت کردند.
وی ادامه داد: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و با توجه به محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن تا نیم فصل، طبیعی است مدیران باشگاه با جدایی او مخالفت کنند.
این منبع آگاه اظهار داشت: در صورتی که باشگاه های خواهان بیرانوند در نیم فصل یا پایان لیگ هجدهم خواهان جذب این بازیکن باشند در آن زمان می توانند با مدیران باشگاه مذاکره کنند.
این منبع در رابطه با آخرین وضعیت «وحید امیری» هافبک ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: او نیز پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه با پیشنهادهای خوبی روبه رو شده، اما انتخاب اول این بازیکن همیشه پرسپولیس بوده است.
وی تاکید کرد: قرار است امیری به زودی در باشگاه حاضر و مذاکرات خود را با مسئولان آغاز کنند و فکر می کنم احتمال ماندن امیری در پرسپولیس بسیار بالاست.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان