تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

بدهکار 1000 میلیاردی دستگیر شد

حسین هدایتی سرمایه دار معروف و حامی مالی تیم پرسپولیس یک ماه پیش بازداشت شده است و اکنون نیز با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.
بدهکار 1000 میلیاردی دستگیر شد

رویداد۲۴ حسین هدایتی به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می‌برد.

گفته می‌شود او در تلاش است زمین‌هایی که ارزش مالی چندانی ندارند و در استان‌های فارس، بوشهر و تهران به نامش ثبت شده به جای این بدهی پرداخت کند.

پیگیری‌ها حاکیست وی با شکایت بانک سرمایه به دلیل اخذ وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با وثایق ناچیز و با حکم دادسرای پولی و بانکی در زندان اوین به سر می‌برد و اکنون مرحله دادسرا و حکم بازداشت موقت خود را سپری می‌کند.

یک منبع آگاه نیز در این باره به ایرنا گفته است: هدایتی مهر سال 96 یک مرتبه بازداشت شد که نهایتاً پس از چند ماه بازداشت، با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه و تودیع وثیقه 200 میلیارد تومانی از زندان آزاد شد. نیمه‌های خرداد امسال، هدایتی مجدد به دادسرای پولی و بانکی احضار و قرار وثیقه وی مجدد به قرار بازداشت تبدیل و روانه زندان شد.

این مقام مطلع گفت: برای هدایتی به خاطر بدهی‌های کلان بانکی به بانک سرمایه و برخی بانک‌های دیگر پرونده تشکیل شده و آخرین بار نیز به همراه علیرضا نکویی مالک روزنامه قانون و یکی از بدهکاران بانک سرمایه، بازداشت شده است.

به گفته وی، پرونده هدایتی در شعبه اول دادسرای پولی وبانکی در جریان است.


منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان