تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

شاید آپشن رنگ زرد سانست در کیا استینگر جذاب به نظر آید اما این خودروساز کره‌ای اعلام کرد فروش تمامی استینگرهای تولیدی با این رنگ را متوقف کرده است.
توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!
رویداد۲۴مدیر عملیات کیای استرالیا در مصاحبه با Car Advice گفته که رنگ زرد غروب آفتاب استینگر دارای روغنی است که در درازمدت مشکلات مربوط به دوام را ایجاد کرده و باعث می‌شود این رنگ ترک برداشته و خرد شود. ظاهراً این موضوع چگونگی چسبیدن خوب رنگ به پایه‌ی خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بنا به گفته مدیر کیا، به بیش از 50 مالک استینگری که این رنگ را انتخاب کرده‌اند پیشنهاد رنگ‌آمیزی دوباره و کامل خودروهایشان داده شده است.

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

او می‌گوید: ما با تمامی مشتریان تماس گرفته‌ایم. یک مشکل در رابطه با باقی‌مانده‌های روغن بکار رفته در رنگ زرد وجود دارد که شاید باعث ترک برداشتن و خرابی رنگ خودرو شود بنابراین ما بسیار سریع دست‌به‌کار شدیم.

مدیر کیا ادامه می‌دهد: ما با تمامی مشتریان تماس برقرار کرده و به آن‌ها پیشنهاد کرده‌ایم که خودرو را دوباره رنگ‌آمیزی کرده و گارانتی کاملی را به آن‌ها ارائه کنیم.

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

مدیر کیا در پاسخ به سؤالات بیشتر تأیید کرده این مشکل کل استینگرهای زرد رنگ فروخته شده در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است. او گفته رنگ‌آمیزی دوباره و کامل این سدان اسپورت با گارانتی جهانی کیا صورت خواهد گرفت.

توقف فروش کیا استینگرهای زرد رنگ!

اگرچه احتمال رنگ‌آمیزی دوباره تمامی استینگرهای تحت تأثیر این مشکل پایین است اما حل این مشکل به‌طور اجتناب‌ناپذیری هزینه‌بر بوده و در واقع رنگ‌آمیزی دوباره هر خودرو می‌تواند هزینه بیش از 10 هزار دلاری داشته باشد.

برچسب ها: کیا ، خودروساز ، خودروسازی
نظرات شما
پیشخوان