تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
گزارش رویداد۲۴ از حاشیه‌های چهره فرهنگی هفته؛

اعاده حیثیت از اسب‌های سردار آزمون در شهرداری تهران!

ماجرای اختصاص چند بیلبورد برای فیلم بهاره افشاری آنقدر حساسیت‌زا شد که پای شورای شهر و شهردار تهران را نیز به میان کشید.
اعاده حیثیت از اسب‌های سردار آزمون در شهرداری تهران!
رویداد۲۴ بالاخره پای شهردار تهران هم به ابتکار حسنی باز شد. وقتی محمدعلی افشانی شهردار تهران به مراسم بازگشایی مجدد بخشی از خط ۷ مترو رفته بود، خبرنگاران درباره هدیه شهرداری به بهاره افشاری از او پرسیدند. که او ماجرا را اینگونه جمع کرد: اختیار بیلبوردها با سازمان زیباسازی است نه سازمان شهرداری.

اختصاص بیلبورد به بهاره افشاری برای تبلیغ آخرین نمایش او، در فضای افکار عمومی و رسانه‌های ایران جنجال‌آفرین شد. محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران که ظاهرا پس از دیدن بازیگر خوش‌سیمای سینما، هیجان‌زده شده بود، وعده داد به خاطر تولد بهاره افشاری، 20 بیلبورد گرانقیمت برای تبلیغ فیلم بهاره افشاری به او تقدیم کند. ساعتی بعد حسنی گفته‌هایش که فیلم آن بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شد را تکذیب کرد و اتفاقات آن لحظه را فراموش کرد. بهاره افشاری هم بعد از فروکش کردن حاشیه‌ها، اعلام کرد از گرفتن بیلبوردها انصراف داده و سرپرست سازمان ورزش شهرداری، با ابتکار خود دست به چنین اقدامی زده است! او گفته مردم سوءتفاهم دارند! جالب آنکه پاسخ بهاره افشاری او را بیشتر تحت فشار قرار داد و کاربران شبکه‌های مجازی به او گفته بودند او معنای کلمات را نمی‌داند چراکه اساسا بیلبوردها حق او نبوده که بخواهد انصراف بدهد یا ندهد!

اعاده حیثیت از اسب سردار آزمون!

پیش از این بسیاری از برخی رسانه‌‎ها به ارتباط بهاره افشاری و سردار آزمون برای ساخت یک فیلم پرداخته بودند. گویا این ارتباط برای ساخت فیلم بهاره افشاری بوده که موضوع آن اسب‌های سردار آزمون بوده است! ماجرا از این قرار بود که سال گذشته ۲ اسب سردار آزمون با نام‌های «سریک» و «شامبوم» از سوی فدراسیون و به واسطه تست‌های به عمل آمده در کورس تهران دوپینگی اعلام شدند. با این حال شهرت سردار آزمون باعث شد این پرونده به محاق برود و بیشتر، ادعاهای سردار آزمون شنیده شود تا صحبت‌های فدراسیون سوارکاری. بهاره افشاری هم در این فیلم سعی کرده از سردار آزمون و اسب‌هایش اعاده حیثیت کند!

بازیگر غیر سیاسی با دستمزدهای سیاسی

بهاره افشاری در کارنامه حرفه‌ای حاشیه‌های سیاسی داشته است. گرچه معتقد است چهره‌ای سیاسی نیست و در زمان انتخابات و اتفاقات سیاسی سکوت می‌کند، با اینهمه سابقه بازیگری او نشان داده وقتی پای دستمزد در میان باشد اتفاقا سیاسی می‌شود چنانچه بعد از اینکه چند بازیگر مشهور زن از بازی در فیلم پایان‌نامه انصراف دادند. بهاره افشاری برای نقش اصلی انتخاب شد. البته او بعدا تلویحا از بازی در این فیلم ابراز پیشیمانی کرد و گفت گمان می‌کرده موضوع فیلم اکشن باشد.

بهاره افشاری البته سابقه همکاری با مسعود ده‌نمکی را در پروژه معراجی‌ها دارد و اخیرا هم فیلمبرداری فیلم جدید مسعود ده‌نمکی به نام زندانی‌‎ها را به پایان رسانده است. سر دلبران و فاصله‌ها دیگر مجموعه‌های تلویزیونی جریان ارزشی است که بهاره افشاری در آنها ایفای نقش کرده است!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان