تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

9 پروژه ویژه صنعتی با هدف اشتغالزایی تعریف شد

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های دولت برای حوزه صنعت، معدن و تجارت، گفت: 9 پروژه ویژه در حوزه صنعت تعریف شده که هدف اصلی آنها ایجاد اشتغال است.
9 پروژه ویژه صنعتی با هدف اشتغالزایی تعریف شد

رویداد۲۴ رضا رحمانی روز یکشنبه در مراسم روز صنعت در استان البرز، افزود:
هرتصمیمی که در دستور کار داریم، برای حل موانع تولید و تسهیل در امور تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان یک اولویت است و حمایت از حضور فعال تشکل ها نیز به جد دنبال می شود.
وی با بیان اینکه البرز مسائل و موانع متمایز نسبت به سایر استان ها دارد، افزود: بخشی از امور برای برون رفت از مشکلات کنونی مربوط به دولت است، ولی اکنون تشکل ها نقش تعیین کننده ای ایفا می کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور ما از مواد معدنی تا محصول نیاز به برنامه ریزی دارد که بخشی از این برنامه ها از تیر ماه امسال اجرایی شده است.
معاون وزیر صمت افزود: کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را در استان ها داریم که با مصوبه دولت تدبیر و امید اجرایی و در مجلس به قانون تبدیل شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم مدیریت صحیح در البرز بر کل سیاست های کشور تاثیر جدی دارد.
وی ادامه داد: از البرز انتظار می رود در هر شرایطی محور باشد و تشکل های تولیدی و صنعتی در راس امور ارتباط موثری با دولت داشته باشند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: البرز در کارگروه های حمایت از تولید، دارای رتبه های برتر کشوری است و در این زمینه به خوبی عمل کرده است.
رحمانی گفت: انتظار می رود در دوره جدید نیز البرز همچنان در این اقدام و در حمایت از تولید پیشتاز باشد.
وی افزود: بیشترین مشکلات در حوزه بانک ها بوده که با توجه به این امر مصوباتی نیز در خصوص حمایت از تولید تهیه و تدوین شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با اهتمام استاندار البرز در این استان بیشتر از میانگین کشوری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عملیاتی شده که از سایر استان ها نیز چنین انتظاری وجود دارد.
وی گفت: برای رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتر در البرز، حمایت لازم را خواهیم داشت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان