تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

اگر دلیل برکناری مدیر مجموعه آزادی حضور زنان باشد، اقدام شایسته‌ای نیست

یک عضو فراکسیون ورزش درباره برکناری مدیر وزشگاه آزادی گفت: اگر برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به خاطر حضور زنان در این ورزشگاه بوده ، کار شایسته‌ای صورت نگرفته است.

رویداد۲۴-یک عضو فراکسیون ورزش درباره برکناری مدیر وزشگاه آزادی گفت: اگر برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به خاطر حضور زنان در این ورزشگاه بوده ، کار شایسته‌ای صورت نگرفته است.محمد عزیزی ‌ درباره علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی که گفته می‌شود به دلیل حضور زنان برای تماشای بازی ایران در رقابت‌های جام جهانی بوده است، گفت: ورود زنان برای تماشای بازی فوتبال با دستور وزیر صورت گرفته است. مگر خود فرد می‌تواند این کار را انجام دهد؟

این عضو فراکسیون ورزش تاکید کرد: حتما برای ورود زنان به ورزشگاه با مقامات بالاتر هماهنگ شده است، با این وجود این کار بسیار کم لطفی است و نباید انجام می‌شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فراکسیون ورزش قصد ورود به این مسئله را دارد یا خیر، بیان کرد: عزل و نصب در اختیار مدیر مافوق است. قرار نیست بابت هر عزل و نصبی مجلس ورود پیدا کند.

عزیزی گفت: شخص وزیر به راحتی می‌تواند بگوید که تشخیص من است. از طرفی هم صلاح نیست ما ورود پیدا کنیم، زیرا این امر دخالت در کار اجرایی است.

وی تاکید کرد: اگر برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به دلیل حضور زنان در این ورزشگاه باشد، اقدام شایسته‌ای نبوده اما اگر موارد دیگری بوده آن در اختیار شخص وزیر است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان