تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

فرنگی کاران در پنج وزن نخست 4 مدال زرین کسب کردند

جوانان ایران در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا خوش درخشیدند و در پنج وزن نخست چهار مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.
فرنگی کاران در پنج وزن نخست 4 مدال زرین کسب کردند

رویداد۲۴ رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو پایتخت هند آغاز شد و در پایان رقابت های روز اول تیم ایران توسط «پویا ناصرپور»، «بهرام معروف خانی»، «محمدهادی ساروی» و «امین میرزازاده» در اوزان 55، 63، 87 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و «شایان عفیفی» نیز در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.
بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم ناصر پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف «جائه آنگ »از کره جنوبی رفت و با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید. وی در گام بعدی و در مرحله نیمه نهایی «بورونوف» از قرقیزستان را هشت بر صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار فینال نیز با نتیجه مشابه ویجی از هندوستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 63 کیلوگرم بهرام معروف خانی پس از استراحت در دور نخست «آسیبمایف »از قزاقستان را 10بر صفر شکست داد. معروف خانی در مرحله نیمه نهایی 7-4 از سد« تازایف» از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد. وی در کشتی پایانی مقابل مدال «کامول کوزیف» از ازبکستان با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 77 کیلوگرم عفیفی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف «بیک توردیف» از قرقیزستان رفت و حریف خود را 4برصفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت. عفیفی در این مرحله « یاماساکی» از ژاپن را 10 بر صفر شکست داد و به فینال راه پیدا کرد و در دیدار فینال مقابل ساجان از هند با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 87 کیلوگرم ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل «تویومورا» از ژاپن در حالی که 4بر صفر جلو بود حریف خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کومار سونیل از هند به پیروزی 9برصفر رسید و به فینال راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر از سد«مایمایتی کایسایر» از کشور چین گذشت و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 130 کیلوگرم نیز میرزازاده طلایی شد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با« ساونکوف» از قزاقستان روبه رو شد و حریف خود را با حساب 2-1 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله لیانگ از چین را 8 برصفر شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی نیز با نتیجه 2 بر یک آریان پانوار از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.
رقابت های پنج وزن دوم فردا (چهارشنبه) برگزار می شود .
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، آسیا ، جوانان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان