تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

کارگاه "فشن ویکند کمد" برگزار می‌شود / از چیدمان لباس تا آموزش مفاهیم پسماند و بازیافت در عرصه پوشاک

مدیر فرهنگ و هنر مجتمع فنی تهران ونک از برپایی "کارگاه فشن ویکند کمد" در راستایی آشنایی با مفهوم چیدمان در حوزه مد و لباس خبر داد.
کارگاه

رویداد۲۴ مهدیه احمدی کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس و مدیر فرهنگ و هنر مجتمع فنی تهران ونک درباره جزئیات "کارگاه فشن ویکند کمد" گفت: این کارگاه در قالب یک سمینار یک روزه، به شکل رایگان و در تاریخ 28 تیرماه 1397 از ساعت 16 تا 20 به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ونک، خیابان 16 گاندی، پلاک  16برگزار می‌شود.

او درباره اهداف برپایی این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه اهدافی چون استفاده مجدد از لباس‌های دور ریختی یا بلااستفاده در منزل، آموزش مفاهیم پسماند و بازیافت، آموزش به سبک عملی و کاربردی جهت اشتغال و ایجاد خلاقیت در هنرجویان و علاقه‌مندان در حوزه مد و لباس را دنبال می‌کند.

احمدی با تأکید بر اینکه ورکشاپ "ویکند کمد" یک کارگاه یک روزه است که هر بار می‌تواند یک موضوع خاص داشته باشد بیان کرد: در ابتدا مطالب تئوری و عملی به شرکت‌کنندگان در کارگاه ارائه شده و در ادامه، یک سخنرانی به سبک مصاحبه حضوری خواهد داشت تا موضوع رویداد توسط متخصصین بررسی و درباره آن صحبت شود.

مدیر فرهنگ و هنر مجتمع فنی تهران ونک درباره موضوعات مطرح در این سمینار بیان کرد: استایلینگ کاربردی، استایلینگ تبلیغاتی و آشنایی با مفاهیم طراحی مد و تفکیک مطالب از دیگر مطالبی است که در این سمینار مطرح می‌شود.

احمدی افزود: در این کارگاه و به پاس حضور شرکت‌کنندگان، به قید قرعه به سه نفر از عزیزان حاضر در سمینار سه کارت طلایی تخفیف جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی تخصصی مجتمع فنی تهران نمایندگی‌های ونک و نارمک اعطا می‌شود.

مدیر فرهنگ و هنر مجتمع فنی تهران ونک در خاتمه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد با شماره 88889796 داخلی 109 تماس گرفته و یا عبارت VFW را به 10002000010010 پیامک کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مد ، لباس ، کارگاه ، چیدمان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان