تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۷

تدوین "روسی" از نیمه گذشت

علی‌اکبر ثقفی با اشاره به این که تدوین فیلم "روسی " به نیمه رسیده است از حضور احتمالی این فیلم در جشنواره فیلم فجر و همچنین ساخت یک فیلم کمدی- اجتماعی خبر داد.
تدوین

رویداد۲۴ علی اکبر ثقفی کارگردان و تهیه کننده این روزها مشغول آماده‌سازی یک فیلم در مقام تهیه‌کننده و یک فیلم در مقام نویسنده است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین اثر خود، گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه یک کار کمدی اجتماعی را به پایان رساندم و به زودی درخواست پروانه ساخت آن را به سازمان سینمایی خواهم داد. البته این که فیلم را خودم کارگردانی کنم یا به شخص دیگری بسپارم هنوز معلوم نیست.

 وی درباره ژانر و موضوع این فیلم نیز بیان کرد: فیلم اجتماعی- کمدی است و درباره مشکلات روزمره‌ای است که گاهی باعث ایجاد موقعیت‌‌های کمدی در زندگی می‌شوند. اگر شرایط خوب پیش برود و پروانه ساخت صادر شود به زودی کار پیش تولید فیلم را آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا به جشنواره فیلم فجر برسد.

تهیه کننده "مردی که اسب شد " که این روزها تهیه کنندگی فیلم سینمایی "روسی" به کارگردانی امیرحسین ثقفی را هم برعهده دارد، درباره روند تولید فیلم عنوان کرد: تدوین "روسی" در حال حاضر از نیمه گذشته است و یک فیلم اجتماعی تراژیک با موضوع عشق است.

ثقفی در ادامه درباره شباهت و یا تفاوت این فیلم با ساخته قبلی کارگردانش اظهار کرد: کارگردان‌هایی که مولف هستند عمدتا یک موضوع را ادامه می‌دهند ولی هراثر تکامل یافته اثر قبلی است. این فیلم نیز نسبت به فیلم "مردی که اسب شد " بسیار پربازیگر و قصه‌گوست و ریتم تندی دارد، اما به لحاظ ساختاری کاملا با آن فیلم متفاوت است.

"روسی" چهارمین فیلم سینمایی امیرحسین ثقفی پس از "مرگ کسب و کار من است"، "همه چیز برای فروش" و "مردی که اسب شد" در مقام کارگردان است.

امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روسی ، فیلم ، سینمای ایران
نظرات شما
پیشخوان