تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

مدیران استقلال درباره سوپرجام شفاف‌سازی کنند/ قهرمانی بدون برگزاری مسابقه لطفی ندارد

پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید: معتقدم حالا که استقلال نتوانسته خود را به شرایط مسابقه برساند بهتر است که مدیران باشگاه شفاف دلیل عدم حضور خود را برای هوادارانشان توضیح دهند.
قهرمانی در سوپرجام بدون برگزاری مسابقه هیچ لطفی ندارد

رویداد۲۴ پس از اینکه مدیرعامل استقلال طی نامه‌ای خواهان تغییر زمان بازی سوپرجام شد، مسئولان سازمان لیگ، جلسه‌ای را ترتیب دادند و این نامه باشگاه استقلال را به منزله انصراف از این بازی قلمداد کردند و بر همین اساس، پرسپولیس را 3 بر صفر پیروز و قهرمان این جام معرفی کردند؛ خبری که خشم هواداران استقلال را در پی داشت.

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه آیا زمان برگزاری بازی سوپرجام منطقی بود یا خیر، گفت: به شخصه بازی سوپرجام را در این موقع از سال به صلاح نمی‌دانستم زیرا بازیکنان تیم ملی تازه از مسابقات جام جهانی برگشتند و همچنان خستگی در بدن آن‌ها وجود دارد. بازیکنان ملی پوش استقلال و پرسپولیس افراد تاثیرگذاری در تیمشان هستند و برای اینکه سوپرجام دیدنی باشد نیاز است که هر دو تیم بتوانند با تمام قوا در مقابل هم صف‌آرایی کنند. از طرفی تیم‌ها در اردو و دوران بدنسازی هستند و چنین بازی می‌تواند بازیکنان دو تیم را قبل از شروع فصل جدید با مصدومیت مواجه کند. هرچند معتقدم حالا که استقلال نتوانسته خود را به شرایط مسابقه برساند بهتر است که مدیران باشگاه شفاف دلیل عدم حضور خود را برای هوادارانشان توضیح دهند.

مدافع سابق تیم ملی درباره تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و اعتراض به حکم سازمان لیگ، افزود: هواداران استقلال حق دارند از این حکم ناراحت باشند. از سویی دلایل شفر با تغییر زمان بازی بجا بود و ای‌کاش برگزاری سوپرجام به زمان بهتری در آینده موکول می‌شد. از نظر من قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام بدون برگزاری مسابقه هیچ لطفی ندارد و معتقدم زمان مشخص می‌کند کدام تیم بر دیگری برتری دارد.

او درباره وضعیت استقلال و پرسپولیس و اینکه کدام تیم شرایط بهتری را برای شروع فصل دارد، گفت: با اخباری که به گوش می‌رسد و اطلاعاتی که از دو تیم دارم باید بگویم شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United States of America
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
اگه بازی انجام می شد که باز باید استقلال می برد، تکراری می شد دیگه.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان