تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

فیفا اعلام رنکینگ جهانی را حدود یک ماه به تعویق انداخت

با این حساب و با توجه به تاخیر در اعلام رنکینگ فیفا تا 16 آگوست ایران همچنان در رتبه دوم رده بندی آسیا و بعد از استرالیا قرار خواهد گرفت تا رنکینگ به روز شود. 

رویداد۲۴-با این حساب و با توجه به تاخیر در اعلام رنکینگ فیفا تا 16 آگوست ایران همچنان در رتبه دوم رده بندی آسیا و بعد از استرالیا قرار خواهد گرفت تا رنکینگ به روز شود.  فدراسیون جهانی فوتبال در حالی که اعلام کرده بود پنج شنبه 19 جولای رنکینگ جدید را به روز می کند عملا این کار را نزدیک به یک ماه به تعویق انداخت. 

رسانه ها به نقل از سرویس رسانه‌ای فیفا مدعی شدند که رده‌بندی بعدی فیفا 16 آگوست (25 مرداد) منتشر خواهند شد که در واقع تاخیر تقریبی یک ماهه دارد.

هرچند این خبر هنوز به عنوان خبر رسمی عنوان نشده یا اهمیت چندانی نداشته که سایت های معتبر به آن بپردازند اما به روز نشدن جدول رنکینگ از یک سو و برداشتن تاریخ اعلام بعدی رنکنیگ که مربوط پنج شنبه بود عملا نشان از تایید تاخیر اعلام رنکینگ دارد.

از سویی دیگر  سایت اف سی تیبل که مدعی اجرای رنکینگ فیفاست در خبری که امروز منتشر شده از کار کردن روی رنکینگ جدید خبر می دهد.

این سایت که یک لایو اسکور بزرگ است در خبر خود مدعی شده که در حال همکاری با فیفا هستند تا به زودی و در همان 16 آگوست رنکینگ جدید را رونمایی کنند. البته طبق ادعای اف سی تیبل هفته آینده یک رده بندی را روی سایت خود منتشر می کنند و این رده بندی که به صورت آن لاین انجام می شود ماه آینده توسط فیفا رونمایی خواهد شد. 

این سایت که مدعی است برای رنکینگ جدید از الگوی الوریتینگ استفاده می کند دلیل خاصی برای تعویق اعلام نکرده . اما از آنجایی که قرار است نتایج 4 ساله گذشته هر تیم در رتبه اش لحاظ شود به نظر می رسد که کار طولانی شده و به تعویق افتاده است.

با این حساب و با توجه به تاخیر در اعلام رنکینگ فیفا تا 16 آگوست ایران همچنان در رتبه دوم رده بندی آسیا و بعد از استرالیا قرار خواهد گرفت تا رنکینگ به روز شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیفا ، رنکینگ ، فیفا ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان