تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

‏بشار اسد در بازدید از اردوگاه آوارگان: مبارزان در سوریه نقشه سیاسی جهان را تغییر دادند

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در هنگام بازدید از اردوگاه أبناء النصر در روستای الزینة در شهر مصیاف گفت: اوج احساسات ملی‌گرایانه این است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند. اگر تاریخ سوریه روزی درست نوشته شود، به یاد خواهد آورد که هر یک از نیروهای سوری نقشه سیاسی جهان را تغییر دادند.

رویداد۲۴-بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در هنگام بازدید از اردوگاه أبناء النصر در روستای الزینة در شهر مصیاف گفت: اوج احساسات ملی‌گرایانه این است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند. اگر تاریخ سوریه روزی درست نوشته شود، به یاد خواهد آورد که هر یک از نیروهای سوری نقشه سیاسی جهان را تغییر دادند. رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که اوج احساسات ملی‌گرایی این است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند.

به نقل از النشره، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در هنگام بازدید از اردوگاه أبناء النصر در روستای الزینة در شهر مصیاف گفت: اوج احساسات ملی‌گرایانه این است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند. اگر تاریخ سوریه روزی درست نوشته شود، به یاد خواهد آورد که هر یک از نیروهای سوری نقشه سیاسی جهان را تغییر دادند.

وی افزود: هر یک از شما فقط به وظیفه خود عمل نکرده است، بلکه تاریخ را نوشته است.

نظرات شما
پیشخوان