تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

آخرین وضعیت پرونده تجاوز مربی دفاع شخصی به نوجوان 10 ساله در شیراز

فردی در منزل شخصی و به اسم ورزش، جرمی را مرتکب شده است؛ نسبت دادن این موضوع به ورزش و فضای ورزشی به‌دور از انصاف است.

رویداد۲۴-فردی در منزل شخصی و به اسم ورزش، جرمی را مرتکب شده است؛ نسبت دادن این موضوع به ورزش و فضای ورزشی به‌دور از انصاف است. ایسنا نوشت: ​مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد که نباید و نمی‌توان فردی که جرمی را خارج از فضاهای ورزشی انجام داده به جامعه‌ی ورزش و مکان‌های ورزشی نسبت داد.حیدرعلی کامیاب  در خصوص خبر تجاوز مربی دفاع شخصی به نوجوان 10 ساله در شیراز، گفت: جامعه‌ی ورزش ایران، فارس از چنین جرائم و بی‌اخلاقی‌هایی مبرا بوده است.

وی گفت: فردی در منزل شخصی و به اسم ورزش، جرمی را مرتکب شده است؛ نسبت دادن این موضوع به ورزش و فضای ورزشی به‌دور از انصاف است.

کامیاب تاکید کرد: تمام مربیان و حتی مدیران باشگاههای ورزشی تحت مدیریت و نظارت ورزش و جوانان دارای مجوز فعالیت هستند و برای دریافت مجوز فعالیت مراحل مختلف گزینش را طی کرده‌اند؛ تا امروز هم هیچ مشکل اخلاقی را در باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی شاهد نبوده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: سال‌های زیادی است که مجوز فرد متهم در پرونده‌ی تجاوز به نوجوان شیرازی باطل شده و بدون مجوز در منزل شخصی‌اش فعالیت می‌کرده که اقدامی غیرقانونی بوده است.

کامیاب گفت: اشتباه اول در این اتفاق از سوی خانواده رخ داده که بدون انجام تحقیق فرزند خود را به فردی بدون مجوز آن هم در منزل شخصی می‌سپارند؛ لازم است حریم خانواده مورد مراقبت جدی باشد و برای آموزش‌های ورزشی تنها به باشگاه‌های دارای مجوز مراجعه شود.

وی همچنین گفت: فردی که این خبر را در فضای مجازی پخش کرده بدون در نظر گرفتن همه جوانب و حقایق ماجرا بوده که این امرباعث تشویش اذهان عمومی و جامعه ورزش شده است و قطعا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ فردی که با عنوان مربی ورزشی به یک نوجوان در شیراز آزار و اذیت رسانده بود دستگیر و روانه‌ی زندان شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تجاوز ، مربی ، دفاع ، شخصی ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان