تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

از بررسی سوال از رئیس‌جمهور تا رسیدگی به تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی

بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از رئیس‌جمهور و تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۵ سال گذشته در دستور کار هفته آینده اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

رویداد۲۴-بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از رئیس‌جمهور و تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۵ سال گذشته در دستور کار هفته آینده اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی در خصوص تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۵ سال گذشته رای‌گیری می‌شود.

همچنین در جلسه‌ای با حضور لاریجانی لایحه مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از رئیس‌جمهور و جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی با موضوع اصلاح‌ نظام قیمت‌گذاری برق از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در هفته آینده است.

اعضی کمیسیون اقتصادی همچنین ادامه جلسه هیات تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، جلسه کمیته رسیدگی به لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی و دوازده منطقه ویژه اقتصادی و جلسه هیات تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در برنامه‌های هفته آینده خود دارند.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۲۰_۱۴-۱۰-۰۳

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان