تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۷
مسابقات بین‌المللی تکواندو ججو – کره‌جنوبی؛

جوادی صاحب گردن آویز برنز شد

پریسا جوادی، نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان، با 3 برد و یک باخت به نشان برنز تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی دست یافت.
جوادی صاحب گردن آویز برنز شد
رویداد۲۴ تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

پریسا جوادی، هوگوپوش مازندرانی وزن 57- کیلوگرم، به عنوان چهارمین نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت. پریسا در اولین مبارزه «دارینا اسپانوا» قزاق را 11 بر 2 از پیش رو برداشت و در دومین دیدار برابر «میلانا گولوبوا» نماینده ازبکستان 12 بر 2 به برتری رسید.

پریسا در سومین گام با نتیجه 20 بر صفر «سیندی وانگ» از هنگ کنگ را مغلوب خویش ساخت اما در مرحله نیمه‌نهایی در پیکار با «تی تو هین فام» ویتنامی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018 نتیجه را 16 بر 15 واگذار کرد و بر سکوی سومی ایستاد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان