تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

نیک‌بین : زمان آغاز فیلمبرداری "پازل" مشخص نیست

محمد نیک‌بین گفت اگر تا شهریور امکان آغاز فیلمبرداری "پازل " به کارگردانی تهمینه میلانی فراهم نشود، تولید فیلم به سال آینده موکول خواهد شد.
نیک‌بین : زمان آغاز فیلمبرداری

رویداد۲۴ محمد نیک‌بین تهیه کننده آثار تهمینه میلانی کارگردان سینما این روزها مشغول فراهم سازی شرایط برای تازه‌ترین اثر سینمایی خانم کارگردان است.

نیک بین  از وضعیت پیش تولید "پازل " گفت: بعد از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی "پازل" در حال پیشبرد مراحل پیش تولید آن هستیم.

وی بیان کرد: این پروژه نیز مانند دیگر آثار تهمینه میلانی موضوعی اجتماعی دارد و در تلاش هستیم آن را به زودی کلید بزنیم.

این تهیه کننده سینما درباره دلایل تاخیر بوجود آمده در تولید این فیلم اظهار کرد: بخشی از این تاخیر به مسائل خود ما باز می‌گردد و بخشی هم به بازیگران و انتخاب آن‌ها، چرا که برخی از بازیگرانی که مد نظر داریم مشغول کار هستند. باید متناسب با برنامه آن‌ها پیش برویم و زمان‌بندی درستی داشته باشیم.

نیک بین در خاتمه درباره زمان کلید خوردن فیلم و حضور در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: قاعدتا باید بتوانیم شهریور ماه کلید بزنیم، اما اگر این اتفاق در آن زمان رخ ندهد تولید فیلم را به سال آینده موکول خواهیم کرد. در شرایطی که فیلم به موقع آماده و تولید شود قطعا در جشنواره فیلم فجر نیز حضور خواهیم داشت، اما فعلا چیزی مشخص نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان