تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

آموزش و پرورش رسانه 'سینا تی وی' راه اندازی می کند

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از فعال شدن و راه اندازی رسانه تعاملی 'سینا تی وی ' در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این رسانه با استفاده از اینترنت رایگان برای تمامی اولیای دانش آموزان در استانهای کشور قابل دریافت است.
آموزش و پرورش رسانه 'سینا تی وی' راه اندازی می کند



رویداد۲۴ اسفندیار چهاربند افزود: در حوزه فناوری اطلاعات به منظور گسترش تعامل وزارتخانه با اولیای دانش آموزان رسانه تعاملی با عنوان 'سینا تی وی' http://sinatv.medu.ir/ فعال می شود.
وی افزود: از این پس بحث آموزش خانواده، آموزش مدیران و برگزاری دوره های الکترونیکی ضمن خدمت معلمان از طریق این رسانه انجام می شود.
به گفته رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، زیرساخت های این رسانه تعاملی در وزارت آموزش و پرورش فراهم و آماده شده و امید است در اجرای ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت های این رسانه در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز فراهم شود.
چهاربند اظهار داشت : با توسعه این رسانه تعاملی، دسترسی دانش آموزان به محتوای الکترونیکی در شهرها و روستاها ارتقا می یابد.
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص مدارس هوشمند نیز گفت: در این مرحله، توسعه کلاس های هوشمند در سراسر کشور مد نظر است که پس از تکمیل فاز کلاس های هوشمند، با توجه به زیرساخت های لازم مدارس هوشمند نیز دایر می شود.
چهاربند افزود: هم اکنون از 420 هزار کلاس دایری در کشور حدود 170هزار کلاس هوشمندسازی شده است.
به گفته وی، براساس قانون برنامه ششم توسعه باید حدود 60 درصد از کلاسهای مدارس کشور هوشمندسازی شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال ایرنا که محتوای الکترونیک درس ها در کشور نیز منتشر خواهد شد، گفت: نسخه الکترونیک کتاب های درسی به طور حتم تولید می شود و نحوه دسترسی به این کتاب ها بستگی به زیرساخت های منطقه ای دارد.
این مسئول وزارت آموزش و پرورش به همراه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف در مدت 2 روز سفر کاری از مراکز آموزش عالی و مدارس استان دیدن کردند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
مرادحسین محمددخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
1
0
خیلی خوب است
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
سیناتی وی ازنظراطلاعات بع روزخیلی خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
به نظرم خبرهابه روزباشه بهتربود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
به نظرمن اطلاعات روزباشه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
سلام اخباربروزکم است
نظرات شما
پیشخوان