تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

آقای ترامپ! جنگ لفظی علیه ایران، شما را از شر پرونده دخالت روسیه در انتخابات نجات نمی‌دهد

یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ادعاهای ترامپ علیه ایران را موضوعی برای انحراف افکار عمومی از پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری خوانده و نوشت: «آقای رییس‌جمهور جنگ لفظی علیه ایران شما را در برابر "باب مولر" حفظ نمی‌کند.»

رویداد۲۴-یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ادعاهای ترامپ علیه ایران را موضوعی برای انحراف افکار عمومی از پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری خوانده و نوشت: «آقای رییس‌جمهور جنگ لفظی علیه ایران شما را در برابر "باب مولر" حفظ نمی‌کند.»یک سناتور آمریکایی به پرونده دخالت روسیه در انتخاب ترامپ به عنوان رییس‌جمهور اشاره کرده و اتهام‌زنی‌های اخیر ترامپ علیه ایران را دست و پا زدن برای خلاصی از شر این پرونده و انحراف افکار عمومی خوانده است.

 «باب مولر» سرپرست تیم تحقیقات درباره ارتباط میان دستیاران ترامپ با روسیه است. او اخیرا دست به تشکیل یک کمیته زده تا افراد نزدیک به ترامپ را که با این پرونده ارتباط داشته‌اند، احضار کند.

«ژاکوئین کاسترو» نماینده عضو کمیته سیاست خارجی و اطلاعات مجلس نمایندگان ضمن بازنشر توییت ترامپ علیه ایران نوشت: «آقای رییس‌جمهور جنگ (یا جنگ لفظی) علیه ایران شما را در برابر «باب مولر» حفظ نمی‌کند. علاوه بر این، شما در ابتدا همین تهدید را علیه «کیم جونگ اون» هم قبل از نشست سنگاپور مطرح کرده بودید و الان برنامه هسته‌ای کره شمالی از هر زمانی قدرتمندتر است.»

cc

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان