تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

قدردانی نتانیاهو از مواضع متحدان آمریکایی اسرائیل علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به گزافه‌گویی‌های روز گذشته رییس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد: قدرت‌های جهان سال‌هاست که تسلیم ایران شده‌اند. خوب است که شاهد تغییر این معادله از سوی آمریکا هستیم.

رویداد۲۴-نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به گزافه‌گویی‌های روز گذشته رییس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد: قدرت‌های جهان سال‌هاست که تسلیم ایران شده‌اند. خوب است که شاهد تغییر این معادله از سوی آمریکا هستیم.«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای مقامات ایالات متحده، از مواضع آنها در قبال ایران تشکر کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «مایک پمپئو» وزیرخارجه این کشور برای مواضع تندشان علیه ایران تشکر کرد و مدعی شد: «قدرت‌های جهان سال‌هاست که تسلیم ایران شده‌اند. خوب است که شاهد تغییر این معادله از سوی آمریکا هستیم.»

روز گذشته «مایک پومپئو» در جمع تعداد انگشت شماری از ایرانیان کالیفرنیا ادعاهای آمریکا علیه ایران را تکرار کرد. در پی اظهارات وزیر خارجه آمریکا، «ترامپ» هم به هشدارهای «حسن روحانی» رییس‌جمهور کشورمان واکنش نشان داد و در توییتر خود خطاب به رییس‌جمهور ایران مدعی شد: «ایران در صورت تهدید آمریکا با تبعاتی مواجه خواهد شد که تاریخ به خود ندیده است.»

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان