تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

واکنش تند باشگاه استقلال به قرارداد حسینی با ترابزون!

سرپرست جدید استقلال واکنش قاطع و تندی نسبت به عقد قرارداد مجید حسینی با باشگاه ترابزون اسپور نشان داد.
واکنش تند باشگاه استقلال به قرارداد حسینی با ترابزون!

رویداد۲۴ مجید حسینی در شرایطی که با باشگاه استقلال قرارداد داشت، شب گذشته قرارداد خود را با باشگاه ترابزون نهایی کرد که این موضوع باعث شده مدیران باشگاه استقلال در تدارک شکایت به فیفا باشند چون طبق قانون هیچ باشگاهی نمی تواند با بازیکنی که قرارداد دارد، قرارداد جدید امضا کند مگر اینکه آن بازیکن از باشگاه مبدا رضایت نامه دریافت کند.


با این حال مجید حسینی بدون اینکه از استقلال رضایت نامه دریافت کند با ترابزون اسپور قرارداد امضا کرده است و به همین دلیل مدیران استقلال در تدارک شکایت از این بازیکن به فیفا هستند.


امیرحسین فتحی با تایید این خبر به ورزش سه گفت: مجید حسینی حق ندارد جایی برود چون او با ما قرارداد دارد. در فیفا علیه باشگاه ترک و البته فدراسیون فوتبال ترکیه که این قرارداد را ثبت کرده است شکایت می کنیم و فدراسیون فوتبال ایران مکلف است که این پرونده را پیگیری کند.


او ادامه داد: باشگاه ترابزون حق عقد قرارداد با مجید حسینی را نداشته است و ما تا آخر پای این پرونده خواهیم ایستاد و از طریق وکلای مجرب این موضوع را پیگیری می کنیم. ترابزون باید به باشگاه استقلال خسارت پرداخت کند و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هم به دلیل عقد غیر قانونی قرارداد باید بسته شود.


سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد جریمه حسینی هم گفت: مجید حسینی حق مذاکره با باشگاهی را نداشته است و او باید به استقلال برگردد و ما از طریق مراجع حقوقی باشگاه او را با جریمه سنگین روبرو می کنیم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان