تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
انتقاد نعیمی‌پور از شورای عالی اصلاح‌طلبان؛

مردم دیگر با «تکرار می‌کنم» به صحنه نمی‌آیند/ ماموریت احمدی‌نژاد فعال کردن نهادهای نظامی در اقتصاد بود

محمد نعیمی‌پور گفت: بعید است مردم در انتخابات ۹۸ به دعوت اصلاح‌طلبان پاسخ قوی بدهند. دیگر مردم با «تکرار می‌کنم» به صحنه نمی‌آیند.

شورای عالی تبدیل به شورای انتصابات شده است/ باید از بتن سال 88 بیرون بیاییم/ میراث داران دوم خرداد امروز کجا هستند؟

رویداد۲۴ محمد نعیمی پور نماینده مجلس ششم که در جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی سخن می‌گفت، تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های احمدی‌نژاد این بود که دست نهادهای نظامی را در فعالیت‌های اقتصادی بازتر کند، از این رو اصل۴۴ بهانه‌ای شد برای یکه‌تازی نهادهای نظامی در سیاست و اقتصاد.

کیهان ظهر روز رای‌گیری انتخابات سال 88 آرا را منتشر کرد

او درباره انتخابات 88 گفت: کیهان ظهر روز رای‌گیری آرا را منتشر کرد و از همان ظهر ۲۲ خرداد برخورد با ستادهای مهندس را شروع کردند و از سه روز پیش از برگزاری انتخابات احکام بازداشت اصلاح‌طلبان فعال صادر شده بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از انفعال اصلاح‌طلبان، گفته است: ناظران بیرونی می‌پرسند «اصلاح طلبان کجایند؟» واقعا غصه‌دار است ما به عنوان میراث‌داران دوم خرداد حضور نداریم و دیده نمی‌شویم.

بعید است مردم در انتخابات ۹۸ به دعوت اصلاح‌طلبان پاسخ قوی بدهند

نعیمی پور با انتقاد از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفته است: بعید است مردم در انتخابات ۹۸ به دعوت اصلاح‌طلبان پاسخ قوی بدهند. دیگر مردم با «تکرار می‌کنم» به صحنه نمی‌آیند. مردم می‌پرسند می‌خواهید رای بیاورید که چکار کنید؟ می‌خواهید سیاست خارجی منطقه‌ای را چکار کنید؟

بهتر است اسم شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات را شورای عالی سیاستگذاری انتصابات بگذاریم

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرده است: اصلاح‌طلبی از ۸۴ دچار کاهش سطح هوشیاری شد و از ۸۸ به کما رفت. باید رخوت گذشته را دور ریخت. پای ما در بتن سال ۸۸ گیر کرده است. ما در گیر و دار بزرگترین بحران‌های تاریخ جمهوری اسلامی هستیم و شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات خواب است. بهتر است اسمش را بگذاریم شورای عالی سیاستگذاری جهت انتصابات!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان