تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
گزارش رویداد۲۴ از بحران آبی‌پوشان پایتخت؛

چرا هواداران استقلال ناراضی هستند؟/ ستاره‌هایی که رفتند +جدول

فوتبال در ایران دو افتخار دارد. یکی قهرمانی و دیگری برنده شدن در دربی. لذا قابل پیش‌بینی است که تیم‌ها برنامه‌ریزی کنند تا با بیشترین توان و کمترین مصدوم و محروم به دربی برسند.
کدام ستاره ها از استقلال رفتند؟+ جدول

رویداد۲۴ در روزهای گذشته هواداران فوتبال استقلال، به وزیر ورزش و جوانان معترض شدند. آنها معتقدند بهترین ستاره‌های تیم آبی‌ها از این تیم رفته‌اند. از سویی دیگر بعضی معتقدند که استقلال هنوز ستاره‌های زیادی در ترکیب تیم دارد.

فوتبال در ایران دو افتخار دارد. یکی قهرمانی و دیگری برنده شدن در دربی. لذا قابل پیش‌بینی است که تیم‌ها برنامه‌ریزی کنند تا با بیشترین توان و کمترین مصدوم و محروم به دربی برسند. در دو دربی سال گذشته 15 بازیکن برای استقلال از ابتدا وارد زمین شدند (چهار تغییر در دربی برگشت)

از این جمع شش نفر در بازی اول استقلال در فصل جدید حضور داشتند و درباره 9 نفر دیگر حاشیه‌هایی وجود دارد. از جمله دو مصدوم (نورافکن و روزبه چشمی) سه لژیونر (امید ابراهیمی، مجید حسینی و امید نورافکن) بازیکنی که در لیست مازاد قرار داشت (قربانی) و بازیکنان خارجی که با نوسان‌های ارزی تمایلی به حضور در ایران ندارند (سرور جپاروف و مامه بابا تیام)

جدول زیر مقایسه وضعیت ستاره‌های استقلال است:

کدام ستاره ها از استقلال رفتند؟+ جدول

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان