تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

برپایی ژوژمان لباس عروس با تکیه بر الگوهای ترک

مدیر مجتمع آموزشی و فرهنگی "پورموسی" از برپایی ژوژمان لباس عروس با تکیه بر الگوهای ترک خبر داد.
برپایی ژوژمان لباس عروس با تکیه بر الگوهای ترک

رویداد۲۴ فاطمه پورموسی، مدیر و مؤسس مجتمع آموزشی و فرهنگی "پورموسی" درباره برپایی ژوژمان لباس عروس با همکاری جهاد دانشگاهی به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این دوره آموزشی شامل آموزش لباس شب، لباس عروس، باکس دوزی، آموزش چین های اسکارلت برای دامن عروس، فنر دوزی، اساس طراحی و دوخت دکولته و طراحی و دوخت دامن‌های زاک پوزن برگزار شد.

او ادامه داد: این دوره به شکل ترمیک، پنج ماهه و هفته‌ای یک روز به مدت سه ساعت به شکلی سیار مفید و مؤثر برگزار شد، بطوری که برخی هنرجویانی که در این دوره آموزشی شرکت کردند تنها دوره‌های نازک دوزی را گذرانده بودند، اما در زمان ژوژمان آثاری کم‌نظیر خلق شد. امید است در آینده نیز تداوم برپایی آن در راستای پیشرفت کار طراحان ایرانی برای بهبود کیفیت طراحی و دوخت لباس‌های مجلسی موجب تربیت هنرجویان بیشتر برای رفع نیاز فعلی بازار شود.

مدیر مجتمع آموزشی و فرهنگی "پورموسی" با اشاره به برپایی ژوژمان لباس عروس با تکیه بر الگوهای ترک گفت: این دوره‌های  جهاد دانشگاهی همچنان ادامه دارد و قصد داریم در دوره‌های آتی با تکیه بر بروزترین الگوهای جهانی، آموزش طراحی و دوخت پیشرفته‌ترین لباس‌های مجلسی را در دستور کار قرار دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مد و لباس ، لباس عروس ، ترک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان