تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
مهدی فخیم زاده، کارگردان سینما:

تصادف هم زورش به من نرسید!

ششم تیرماه خبر رسید مهدی فخیم‌زاده که مشغول فیلمبرداری جدیدترین فیلمش در جاده چالوس بوده، دچار سانحه شده و به بیمارستان چالوس منتقل شده است. این بازیگر و کارگردان قدیمی پس از یکی دو روز به هوش آمد ولی در همان مدت خیلی‌ها را نگران احوالاتش کرد.
تصادف هم زورش به من نرسید!
رویداد۲۴ فخیم‌زاده درباره این حادثه می‌گوید: دقیقا یادم نیست چه اتفاقی افتاد که باعث تصادفی چنین بزرگ شد. یادم هست روی موتور نشسته بودم، موتوری که در حال حرکت نبود و راکب آن مدیر تولید فیلم مشت آخر بود که هنگام تصادف کنارم نبود. گویا موتورسواری با سرعت از یک فرعی می‌آید و محکم به موتور ما می‌کوبد و بقیه‌اش را دیگر یادم نیست، چون بیهوش شدم.

این بازیگر قدیمی در پاسخ به این سوال درباره این‌که آیا مراحل درمان را در منزل ادامه می‌دهید؛ درمان‌هایی مانند فیزیوتراپی و ...؟، می‌گوید: نه! دکتر اصلا فیزیوتراپی تجویز نکرده! دو، سه تا قرص است که باید بخورم! حالم کاملا خوب است. چند روز بی‌هوش بودم و گمان می‌کردند که باید چند جایی از بدنم شکسته و مغز و ریه‌هایم دچار مشکل شده باشد که خدا را شکر هیچ‌کدام از اینها نبود.

گوهر خیراندیش، یکی از بازیگران فیلم مشت آخر بعد از به‌هوش آمدن فخیم‌زاده گفته بود که این اتفاق چیزی شبیه معجزه است‌!

فخیم‌زاده در این‌باره می‌گوید: «مردم همیشه به من لطف داشته و دارند؛ از جزئیات تصادف چیز زیادی نمی‌دانم اما انگار خیلی جدی بوده، الان شکر خدا حالم خوب است، شاید بتوان گفت چیزی شبیه معجزه رخ داده است.

بازیگر پیشکسوت می‌گوید: تصادف هم زورش به من نرسید!

مهدی فخیم‌زاده می‌افزاید: امروز برای شروع تدوین فیلم «مشت‌آخر» به دفتر می‌روم، فیلمبرداری دو سکانس از فیلمنامه باقی مانده که بزودی آنها را مقابل دوربین خواهیم برد.



خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان