تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

اشتهای سیری ناپذیر بارسا؛ حالا نوبت پوگباست!

به نظر می رسید که بارسلونا پس از جذب ویدال پرونده انتقالات تابستانی خود را بسته باشد اما اینگونه نیست.
اشتهای سیری ناپذیر بارسا؛ حالا نوبت پوگباست!

رویداد۲۴ بارسلونا که اخیرا اینیستا و پائولینیو را در خط هافبک از دست داده، در نقل و انتقالات تابستانی هدف اول خود را به تقویت این منطقه گذاشته و تاکنون نیز دو بازیکن را به خدمت گرفته است. سوای کوتینیو که زمستان گذشته به خدمت گرفته شد، آرتور ملو و آرتورو ویدال نیز جذب شدند تا اینگونه به نظر برسد که بارسا در خط میانی از بازیکن جدید بی نیاز شده است اما موندودپورتیوو امروز گزارش داد که هدف بعدی بلوگرانا پل پوگباست.

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا نیز در نشست خبری بامداد امروز خود ضمن ابراز خوشحالی از جذب آرتورو ویدال که شب گذشته رسمی شد، به تمجید از پل پوگبا پرداخت و به نوعی اشاره کرد که هدف بعدی، جذب این ستاره فرانسوی است.

 

رویای بارسا شکل دادن دوباره زوج ویدال-پوگباست که زمانی در خط میانی یوونتوس آقایی می کردند. البته واضح است که جذب پوگبا دشواری های فراوانی دارد. او دو سال قبل با 105 میلیون یورو از یووه به یونایتد پیوست و هرچند هرگز با مورینیو رابطه خوبی نداشته اما شیاطین سرخ تمایلی به فروش وی ندارند و البته قیمت او نیز قطعا بالای 120 میلیون یورو خواهد بود.

 

در این بین مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا که اخیرا با مدیران بارسا در مورد این بازیکن صحبت هایی داشته، چندان بدبین به نظر نمی رسد و معتقد است که اگر پیشنهاد بارسلونا جدی باشد، تمام تلاشش را خواهد کرد تا پوگبا را از یونایتد دور کند. او عنوان داشته است که رویای پوگبا، بازی کنار مسی در بارسلوناست.

 

آبی و اناری ها امیدوارند با فروش رافینیا، آلکاسر، ویدال و یری مینا، بتوانند بخشی از هزینه جذب پوگبا را فراهم کنند. در این بین انتقال احتمالی دمبله به ارسنال نیز می تواند بودجه بارسلونا را برای جذب پوگبا تکمیل کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان