تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

انصاری‌فرد یک گام به جدایی از المپیاکوس نزدیک شد

باشگاه یونانی که هنوز برای فروش گلزن ایرانی خود به توافق نرسیده در اقدامی عجیب جانشین سرشناسی برای این بازیکن در نظر گرفته است.
انصاری‌فرد یک گام به جدایی از المپیاکوس نزدیک شد


رویداد۲۴ فروش کریم انصاری فرد دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان در فصل گذشته یکی از سیاست های نقل و انتقالاتی المپیاکوس در تابستان جاری معرفی شد. از همین رو طی دو ماه گذشته مذاکرات متعددی میان این باشگاه یونانی با مشتریان شماره 10 ایران در جام جهانی روسیه صورت گرفت اما تا این لحظه هیچ توافقی به عمل نیامده است.


در شرایطی که یکی دو روز قبل المپیاکوس در بیانیه ای رسمی مدعی شد هیچ پیشنهاد رسمی برای انصاری فرد دریافت نکرده است امروز رسانه های فرانسوی از تلاش های پشت پرده سران این باشگاه برای بازگرداندن ستاره ملی پوش و یونانی خط حمله المپیک مارسی به آتن و پوشاندن پیراهن المپیاکوس به تن کنستانتین میتروگولو خبر دادند.


در این گزارش ها آمده است بعد از این که سران مارسی در صدد به خدمت گرفتن ماریو بالوتلی و اولیویه ژیرو برای تقویت خط حمله به گوش رسید باشگاه المپیاکوس برای جانشینی کریم انصاری فرد که تنها یک گام با بشیکتاش ترکیه فاصله دارد به سراغ میتروگولو از مارسی رفتند تا این بازیکن را جایگزین گلزن ایرانی کنند.


با این تحرکات و برخلاف ادعای اخیر سران باشگاه المپیاکوس می توان گفت کریم انصاری فرد تنها یک گام با در خروجی باشگاه یونانی و ورود به چالشی جدید و هیجان انگیز در فوتبال حرفه ای خود فاصله دارد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان