تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان علاوه بر خوانندگى برای «رقص روى شیشه» به عنوان بازیگر نیز در این سریال حضور خواهد داشت.
فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

رویداد۲۴ پس از بازیگران سرشناسى که حضورشان در مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى قطعى شد، این بار نوبت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقى پاپ کشورمان است که در این سریال به عنوان بازیگر حضور داشته باشد.

فرزین یکى از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگرى داشته و این بار قرار است در کنار ستاره‌هاى مطرح سینما، به بازیگرى بپردازد و بار دیگر خود را در جایگاه بازیگر محک بزند.

سریال موفق «عاشقانه» به تهیه کنندگى مهدى گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده است و این دومین همکارى فرزین با مهدى گلستانه محسوب مى‌شود که این بار کارگردانى «رقص روى شیشه» را بر عهده دارد.

همچنین فرزین در کنار دیگر ستاره‌هاى موسیقى کشورمان، خوانندگى تیتراژ برخی از قسمت‌هاى سریال ٢۶ قسمتى «رقص روى شیشه» که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده را نیز بر عهده خواهد داشت.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان