تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

خبر بد تیبو کورتوا برای سرمربی چلسی

تیبو کورتوا امروز در تماس تلفنی با مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید چلسی، از علاقه خود برای ترک چلسی و پیوستن به رئال سخن گفته است.
خبر بد تیبو کورتوا برای سرمربی چلسی

رویداد۲۴ هفته هاست که شایعات زیادی در مورد جدایی تیبو کورتوا از چلسی و انتقال او به رئال به گوش می رسد.

گلر بلژیکی چلسی قصد دارد به مادرید بازگردد تا به فرزندانش نزدیک تر باشد. او پس از سه فصل بازی برای اتلتیکو، سال 2014 به چلسی بازگشت و حالا قصد دارد بار دیگر فوتبالش را در اسپانیا و این بار رئال مادرید ادامه دهد.


روز گذشته ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی سوپرکاپ انگلیس برابر سیتی و در مورد شایعات جدایی کورتوا گفت:« علاقه ای به شنیدن اظهارات ایجنت او ندارم و ترجیح می دهم با خود کورتوا شخصا صحبت کنم. اگر او هم حرف های ایجنتش را تکرار کند، باید با باشگاه صحبت کنم تا یک نفر را به جای او جذب کنیم؛ چون دوست ندارم بازیکنی که دلش با ما نیست را به زور نگاه دارم.»

 

طبق ادعای ای اس پی ان و میرر، کورتوا امروز رسما به ساری اطلاع داده است که تصمیم او ترک چلسی و پیوستن به رئال است.

حال به فاصله سه روز تا پایان مهلت جذب بازیکن در لیگ برتر، چلسی با یک معضل بزرگ مواجه است. آنها باید خیلی سریع، جانشینی مناسب برای کورتوا پیدا کنند. اشمایکل و پیکفورد، گزینه های این باشگاه هستند اما جذب شان دشواری های زیادی دارد.

 

کورتوا تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و اگر چلسی با جدایی اش مخالفت کند، سال بعد می تواند به عنوان بازیکن آزاد، راهی تیم مورد علاقه اش شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: چلسی ، نقل و انتقالات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان