تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

همکاری مجدد آرزو نبوت و محمدرضا ورزی در یک سریال تاریخی

آرزو نبوت این روزها بیشتر از آن‌که در تلویزیون دیده شود روی صحنه تئاتر حضور دارد.
همکاری مجدد آرزو نبوت و محمدرضا ورزی در یک سریال تاریخی

رویداد۲۴ آرزو نبوت که مدتی قبل در سریال "ستارخان" در نقش آیلار به ایفای نقش پرداخت، این روزها خود را آماده می‌کند تا بار دیگر با محمدرضا ورزی همکاری کند.

او درباره این همکاری گفت: قرار بود که محمدرضا ورزی پیش‌تولید ‌کار جدیدش را آغاز کند که به دلیل شرایط مالی و اقتصادی هنوز شروع نشده است و احتمالا این سریال تاریخی مهرماه کلید می‌خورد. در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات بیشتری درباره این سریال بدهم.

بازیگر "علی البدل" درباره کم کاری خود در تلویزیون بیان کرد: بعد از سریال "ستارخان" چند فیلمنامه به دستم رسید که خیلی خوب نبودند و به همین دلیل نپذیرفتم. ضمن اینکه به دلیل مسائل اقتصادی که برجامعه حاکم شده است خیلی اوضاع کار خوب نیست و گروه‌های تولید با مشکل مواجه هستند.

نبوت در ادامه به فعالیت‌های خود در حوزه نمایش اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تئاتر "خانه نم‌زده " را در مقام مجری طرح روی صحنه دارم و چون سفیر خیریه تولد لبخند هستم درصدی از فروش این نمایش به این خیریه تعلق خواهد داشت. این نمایش به همت یک گروه جوان که شادی اسدپور کارگردانی آن را برعهده دارد به روی صحنه می‌رود. داستان نمایش نیز در یک دنیای تخیلی و جادویی می‌گذرد. قصه درباره یک زوج است که در خانه‌ای زندگی می‌کنند و با ورود دو زوج دیگر به این خانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که قصه نمایش را پیش می‌برد. "خانه نم زده " از 11 مرداد ماه تا 11 شهریور ماه به مدت یک ماه در عمارت نوفل لوشاتو ساعت 21 و 30 دقیقه هر شب به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین نمایش مونولوگ "گوشتان با من است" را این روزها به همراه محمدرضا آزادفرد تمرین می‌کنیم و قرار است این نمایش به کارگردانی خودم شهریور ماه در اداره تئاتر به روی صحنه برده شود. "گوشتان با من است " داستان زندگی یک پیرمرد تنها را روایت می‌کند.

بازیگر "ایراندخت " در خاتمه اظهار کرد: علاوه بر این در آذرماه نیز نمایش "قحط الرجال" را به کارگردانی محمدرضا آزادفرد در تالار سنگلج اجرا خواهیم کرد که یک نمایش کمدی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
پیشخوان