تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

پرسپولیس و کسب پانصدمین امتیاز در بازی های خانگی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر، تعداد بردهای خانگی خود در تاریخ این رقابتها را به عدد ۱۴۱ رساند.
پرسپولیس و کسب پانصدمین امتیاز در بازی های خانگی


رویداد۲۴ پرسپولیس با پیروزی ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان توانست به صد و چهل و یکمین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست یابد. همچنین سرخپوشان پایتخت در بازی هایی که میزبان بودند، در ۷۷ بازی به نتیجه تساوی رسیدند. به این ترتیب، پرسپولیس در این هفته موفق شد مجموع امتیازاتش در بازی های خانگی را به ۵۰۰ برساند. قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران در ۴۴ بازی خانگی هم مقابل حریفان شکست خورده اند. سرخپوشان در خانه، در مقابل ۲۴۴ گلی که از تیم های مهمان دریافت کردند، موفق به زدن ۴۱۸ گل شدند.

پرسپولیس ۲۶۲ بازی را به عنوان میزبان به میدان رفته که در ۴۹ مسابقه برانکو هدایت این تیم را بر عهده داشته است. برانکو در بازی های خانگی ۳۱ برد، ۱۲ مساوی و ۱۰۵ امتیاز برای سرخپوشان کسب کرده است. شاگردان برانکو در خانه ۸۱ گل زده و ۳۲ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده اند. پرسپولیس برانکو در بازی های خانگی مقابل تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، سایپا، نفت تهران و پیکان متحمل شکست شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان