تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

"سلوک" عباس رافعی مهرماه جلوی دوربین می‌رود

عباس رافعی قصد دارد جدیدترین اثر سینمایی خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند.

رویداد۲۴ عباس رافعی کارگردان و تهیه کننده سینما که فیلم سینمایی "بهت" را آماده اکران دارد، این روزها مشغول فراهم کردن شرایط تازه‌ترین اثر سینمایی خود است. "سلوک" عنوان تازه‌ترین اثر این کارگردان است که در ژانر اجتماعی نوشته و به مسائل و مشکلات زنان جامعه می‌پردازد.

این کارگردان درباره زمان تولید این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: پروانه ساخت فیلم "سلوک" به تهیه کنندگی پیمان راد به تازگی صادرشده است. پس از انتخاب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را کلید می‌زنیم. پیش از این در نظر داشتیم فیلممان را در مردادماه کلید بزنیم ولی به دلیل گرمای هوا این کار را به بعد موکول کردیم در نتیجه شهریور ماه پیش تولید را آغاز می‌کنیم و در مهرماه کلید می‌زنیم. در نظر داریم آن را به سی و هفتمین جشنواره ملی فجر برسانیم

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: "سلوک" یک فیلم اجتماعی و شهری است که شخصیت اصلی آن یک زن است و قصد داریم موضاعات معیشتی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار را به تصویر بکشیم.

"بهت" آخرین اثر سینمایی عباس رافعی با تهیه کنندگی محمد نشاط بود که اواخر مهر یا اوایل آبان اکران می‌شود. این فیلم با بازی مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در ژانر اجتماعی تولید شده و در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان