تاریخ انتشار: ۰۲:۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

چهار بازیکن چلسی در آستانه ترک استمفوردبریج

با حضور کواچیچ و کپا، چلسی حالا آماده خروجی های خود است.
چهار بازیکن چلسی در آستانه ترک استمفوردبریج

رویداد۲۴  چلسی به زودی انتقال آریزابالاگا و کواچیچ را نهایی می کند و در عین حال کورتوا نیز به مقصد دلخواهش یعنی مادرید خواهد رفت. ولی این ها تنها فعالیت چلسی در پنجره نقل و انتقالات نیستند. تلگراف گزارش داده است حالا سران چلسی در پی کوچک کردن ترکیب تیم هستند و احتمالاً چهار بازیکن در این تابستان استمفوردبریج را ترک خواهند کرد: باکایوکو، درینکواتر، زوما و باتشوایی.

زوما و درینکواتر مشتری هایی در انگلیس دارند بنابراین تیم های خواهان اگر می خواهند بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند فقط تا ساعت ۵ عصر پنج شنبه به وقت انگلیس فرصت دارند. زوما مورد توجه اورتون قرار دارد و درینکواتر هم مشتریانی مثل وستهم، لسترسیتی و کریستال پالاس دارد و احتمال جدایی هر دو بازیکن تا فردا زیاد است. البته چلسی برای قرض دادن هافبک خود برای یک فصل خواستار ۱۰ میلیون پوند شده است!

اما شرایط باکایوکو و باتشوایی متفاوت است، چرا که مشتریان این دو بازیکن خارجی هستند و بنابراین تا پایان آگوست فرصت جابجایی وجود دارد. باتشوایی که فصل قبل در دورتموند به صورت قرضی بازی کرد، مورد توجه والنسیا قرار گرفته است. باکایوکو هم بعد از یک فصل ضعیف در چلسی، شاید به صورت قرضی راهی میلان شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان