تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

پیش بازی دیدارهای پنچشنبه لیگ؛ پذیرایی داغ از صدرنشین

هفته سوم لیگ در روز پنجشنبه با برگزاری ۴ بازی آغاز خواهد شد.

 


رویداد۲۴ -پس از گذشت ۲ هفته از لیگ، در هفته سوم تیمها با سر و شکلی منسجم‌تر پا به میدان خواهند گذاشت در مهمترین دیدار هفته، پرسپولیس در گرمای سوزان اهواز به دنبال تمدید صدرنشینی است.

گسترش فولاد- سپیدرود:

ساعت ۱۸:۱۵ ورزشگاه بنیان دیزل

 

نماینده گیلان در لیگ برتر خیلی زود به بحران خورد. یک باخت سه –صفر مقابل سایپا و در ادامه شکست شش-یک دربرابر سپاهان. به این ترتیب سپیدرود بدترین شروع تاریخ را به نام خود ثبت کرد. در فصل گذشته هم سپیدرود در خارج از خانه باختهای سنگینی می داد اما در خانه تیم قابل قبولی داشت. آمار دیدارهای خارج از خانه سپیدرود در لیگ برتر فاجعه بار است. این تیم تا به حال خارج از خانه به پیروزی نرسیده و در ۹ گذشته در بازیهای خارج خانه گل نزده که از این بین در ۶ بازی آخر با باخت سپیدرود همراه بوده است.

 خوردن گلهای فراوان در اولین بازی خانگی موجب شد تا خیلی زود صبر رشتی ها به پایان برسد و بین خداداد عزیزی و هواداران درگیری پیش آمد. در ادامه اخراج حسین کعبی از تیم هم شرایط را پیچیده تر کرد. سپیدرود در این شرایط بحرانی فردا میهمان گسترش فولاد تبریز است. خداداد می داند که در مصاف با سرمربی اسبقش فیروز کریمی باید دست پر از تبریز خارج شود. فیروز کریمی سال گذشته در تقابل با شاگردان و دستیاران سابقش نتایج بسیار خوبی گرفت و امیدوار است فردا در خانه اولین برد را جشن بگیرد. گسترش فولاد در هر دو بازی قبلی خود مساوی کرده است.

غایبین:

حسین کعبی از سیپدرود محروم

تیم داوری :سیدرضا مهدوی – جواد مداح – امیرمحمد داودزاده – یاسر همرنگ – ناظر: رسول فروغی

سایپا-ذوب‌آهن اصفهان:

ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه امام رضا

سایپا نتایج متفاوتی در شروع لیگ برتر کسب کرد. در بازی اول با نتیجه سه-صفر سپیدرود رشت را شکست داد و در بازی دوم با این نتیجه به پیکان باخت. علی دایی این فصل را با هدف قهرمانی شروع کرده و حالا باید در بازی سوم خود به دنبال جبران شکست هفته پیش باشد. سایپا فردا میهمان ذوب آهن است. ذوب آهن حریف دلخواه علی دایی است و این مربی تاکنون در ۲۰ دیداری که مقابل ذوب آهن قرار گرفته هیچ وقت شکست نخورده است. این بیشترین تعداد دیداری است که یک مربی برابر یک تیم در تاریخ لیگ برتر باختی نداشته است.

ذوب آهن شروع خوبی در لیگ هجدهم داشته است. این تیم با امید نمازی پس از پیروزی مقابل نساجی در هفته دوم با استقلال مساوی کرد. ذوب آهن نمایش خوبی در این دو بازی داشت. این دو تیم به فکر رتبه های بالای جدول‌اند و نبرد آنها یکی از بازیهای مهم هفته سوم است. در فصل گذشته ذوب آهن دوم شد و سایپا در رده چهارم قرار گرفت.

غایبین: 

رضا حبیب زاده از ذوب آهن مصدوم وحید محمدزاده از ذوب آهن محروم

 

مطلب مرتبط: دایی شکست ناپذیر در برابر ذوب آهن؛ نمازی طلسم دایی را می شکند؟

استقلال خوزستان-پرسپولیس:

ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه غدیراهواز

در مهمترین دیدار روز پنچشنبه، پرسپولیس و استقلال خوزستان به دیدار هم می‌رفتند. قهرمان دو فصل گذشته، این فصل را به خوبی آغاز کرده و توانسته با ۲ برد با کلین‌شیت در صدر جدول قرار گیرد. استقلال خوزستان از جمله تیم‌هایی  است که خیلی دیر بسته شد و سرنوشت بازی این تیم در ۲ بازی گذشته در دقایق پایانی رقم خورد. آبی خوزستان در بازی نخست در دیداربا گسترش فولاد در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاند ولی در هفته دوم در مصاف با پدیده از دقیقه ۹۲ به بعد بازی برده را با باخت عوض کرد تا بک امتیاز در رده سیزدهم قرار گیرد.

گرمای اهواز، بزرگترین تهدید سرخپوشان برای ادامه روند پیروزیهایشان خواهد بود. این دو تیم فقط یک بار در اهواز در مرداد با هم دیدار داشتند که تنها برد استقلال خوزستان در ۱۰ تقابل با پرسپولیس در آن بازی شکل گرفته است.اما پرسپولیس آمار درخشانی مقابل استقلال خوزستان دارد و در ۳ تقابل گذشته به پیروزی رسیده و ۵ مصاف قبلی، ۴ بازی با برد پرسپولیس همراه بوده است

غایبین:
وحید نامداری از استقلال خوزستان محروم

تیم داوری: وحید کاظمی – علیرضا ایلدورم – علی اکبر نوری – علی میرغفاری 

مطلب مرتبط: به بهانه‌ی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس؛ جدال سرخ‌ها با حریف نه چندان دردسر ساز

نساجی-پارس جنوبی

ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی

نساجی مازندران هفته قبل اولین امتیازش در لیگ برتر را دشت کرد. این تیم فردا می خواهد اولین برد را جشن بگیرد. نساجی فردا میزبان پارس جنوبی جم است. شاگردان جواد نکونام در اولین بازی خانگی به ذوب آهن باختند و حالا می‌خواهند اولین برد را به هواداران‌شان تقدیم کنند. پارس هم پس از باخت در هفته اول در هفته دوم پیروز شد. بازی فردا اولین ملاقات دو تیم در تاریخ لیگ برتر است.دو تیم فصل گذشته در جام حذفی با هم روبه‌رو شدند و در شرایطی که پارس جنوبی روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کرد در جم مغلوب نساجی لیگ یکی شد و از گردونه رقابتها خارج شد

تیم داوری: پیام حیدری – علی میرزابیگی – محمدعلی پورمتقی – کمیل غلامی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان