تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی استقلال: بیماری دستیارم شایعه است

«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، اخبار منتشره درباره بیماری دستیارش «جیری ساناک» را شایعه و کاملا اشتباه عنوان کرد.
سرمربی استقلال: بیماری دستیارم شایعه است

رویداد۲۴  شفر بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه تمرین آبی پوشان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز در برخی رسانه‌ها شایعه‌هایی در مورد ساناک و بیماری اش مطرح شده که کاملا اشتباه است.
شفر افزود: برای انتشار خبر درباره فردی، ابتدا با وی تماس بگیرید و اطمینان صددرصد از درستی خبر پیدا کنید.
وی همچنین دیدار با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی را دیداری سخت توصیف کرد و اظهار داشت: استقلال تیم خوبی است و تراکتورسازی نیز بازیکنان جدید فراوانی را به خدمت گرفته است.
سرمربی آبی پوشان با بیان اینکه نمی تواند ترکیب احتمالی تراکتورسازی در دیدار با این تیم را پیش بینی کند، تصریح کرد: مساله ما این است که نتوانستیم با تیم کامل خود چندین دیدار دوستانه برگزار کنیم تا آنها به هماهنگی لازم برسند.
وی که از خبرنگاران به دلیل روز خبرنگار خواست تا به وسط زمین و جمع بازیکنان بروند، اظهار داشت: این اولین بار است که می‌شنوم روز خبرنگار و روز رسانه‌ها در ایران گرامی داشته می شود.
سرمربی استقلال با قدردانی از زحمات خبرنگاران برای انتشار اخبار درست گفت: روزنامه نگار خوب کسی است که اخبار را خوب آنالیز کند، نه اینکه به شایعه‌ها و زمینه‌ها توجه کند.
سرمربی استقلال همچنین برای خبرنگاران به ویژه خبرنگاران ورزشی آرزوی موفقیت کرد و از بازیکنان استقلال خواست تا خبرنگاران را تشویق کنند.
در ادامه، «سیدمهدی رحمتی» دروازه بان و کاپیتان آبی پوشان و «پژمان منتظری» به نمایندگی از بازیکنان استقلال روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان