تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

بازیکن ۱۴ میلیون یوروی الهلال؛ دومین خرید گران قیمت تاریخ فوتبال

باشگاه عربستانی برای یک فصل حاضر شد که ۱۴ میلیون یورو آن هم برای یک بازیکن اماراتی پرداخت کند تا این او بعد از ایگواین گرانترین خرید قرضی تاریخ فوتبال جهان را به نام خود به ثبت رساند.
بازیکن ۱۴ میلیون یوروی الهلال؛ دومین خرید گران قیمت تاریخ فوتبال

رویداد۲۴ عمر عبدالرحمان در فوتبال آسیا بازیکن شناخته شده‌ای است و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال این قاره به شمار می آید.

این بازیکن اماراتی با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به الهلال عربستان پیوست.

تیم عربستانی برای کاپیتان العین ۱۴ میلیون یورو پرداخت کرد و این دومین خرید قرضی گران قیمت تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید.

گونسالو ایگواین که به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به ارزش ۱۸ میلیون یورو به میلان پیوست گرانترین خرید قرضی یک ساله در تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید و تیم عربستانی هم توانست دومین خرید قرضی گران قیمت تاریخ فوتبال جهان را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، الهلال در فصلی که گذشت در لیگ قهرمانان آسیا در گروه استقلال قرار داشت و در هر دو دیدار رفت و برگشت خود تن به شکست داد تا بدترین نتیجه تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. این تیم در فصل جدید با سرمربی جدید خود و البته خریدهای نجومی که داشته تنها به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر خواهد کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان