تاریخ انتشار: ۰۴:۳۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

مسابقات زنانِ کدام رشته‌های بازی‌های آسیایی از تلویزیون پخش خواهد شد؟

مدیر شبکه ورزش با اشاره به پخش برنامه‌ای با نام «مجله آسیایی»، بر پوشش مسابقات بانوان ایرانی در رشته‌های رزمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا تاکید کرد.
مسابقات زنانِ کدام رشته‌های بازی‌های آسیایی از تلویزیون پخش خواهد شد؟

رویداد۲۴ احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش از تولید و پخش ویژه برنامه‌ای با عنوان «مجله آسیایی» هم‌زمان با برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد.

مدیر شبکه ورزش با اعلام این خبر تاکید کرد: «یک هفته پیش از شروع این مسابقات و از شنبه 20 مرداد، هر شب ساعت 21 با ویژه برنامه «مجله آسیایی» میهمان خانه علاقمندان به ورزش می‌شویم.»

وی تاکید کرد: «این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای جواد خیابانی هر شب به مدت 150 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و از 27 مرداد هم‌زمان با آغاز رقابت‌ها، کنداکتور شبکه منعطف به پخش بازی‌های مهم‌تر با تمرکز بر بازی‌های تیم‌های ایران می‌شود.»

شیعه بررسی مسابقات دوره‌های گذشته و نحوه مدیریت ورزشکاران در فدراسیون‌های مختلف را از دیگر موضوعاتی دانست که پیش از مسابقات در برنامه «مجله آسیایی» به آن پرداخته می‌شود.

مدیر شبکه ورزش همچنین درباره پخش مسابقات بانوان گفت: «به رسم همیشگی، مسابقات بانوان ورزشکار ایرانی در رشته‌های رزمی، تکواندو و سایر رقابت‌هایی که با شرع و عرف تلویزیون هماهنگی دارد، پخش می‌شود.

گفتنی است بازی‌های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ 2018 در بیش از 40 رشته ورزشی از 27 مرداد الی 11 شهریور 1397 در شهر جاکارتا در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ورزش ، آسیا ، بانوان ، تلویزیون
نظرات شما
پیشخوان