تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

این زن علیه پسر نوبخت شکایت کرد!

پسر جوان که در نقش فرزند سخنگوی سابق نهاد ریاست جمهوری از زنان سواستفاده شیطانی می کرد دستگیر شد.
این زن علیه پسر نوبخت شکایت کرد! + عکس
رویداد۲۴ چندی قبل زن جوانی با چهره ای آشفته پای در شعبه 12 کیفری دادگاه یک استان تهران گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام فریبکار شیطان صفتی پرده برداشت.

زن جوان به قاضی تولیت گفت: یک سال و 6 ماه قبل در فضای مجازی با پسر جوانی آشنا شدم که خودش را پسر سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده بود او عکس هایش را هم در اینترنت به من نشان داد خودش بود پس از مدتی قرار شد این پسر جوان کارهای گرفتن ویزا و اقامت من و خانواده ام در کشوری که قصد زندگی در آنجا را داشتم فراهم کند.

وی افزود: برای اطمینان بیشتر تصویر پسر جوان را با فرزند سخنگوی دولت مورد بررسی قرار دادم و هیچ شکی نداشتم که وی پسر آقای نوبخت است به همین خاطر پیشنهاد او را برای قرار ملاقات و انجام کارهای اقامتم در خارج از کشور را پذیرفتم.

زن جوان ادامه داد: در محل قرار پسر جوان به زور و تهدید مرا هدف نیت شوم خود قرار داد باور هنوز هم باورش سخت است پسر آقای نوبخت چنین بلایی سرم بیاورد هربار با تهدید اینکه از صحنه های سیاه زندگی ام فیلمبرداری کرده از من سوء استفاده کرد تا اینکه دیگر تهدیدهایش را نپذیرفتم تا اینکه متوجه شدم پسر جوان فیلم های سیاه را برای خانواده شوهرم ارسال کرده و زندگی ام از آن زمان به بعد به نابودی کشیده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری پسر جوان وارد عمل شدند و خیلی زود مشخص شد این مرد متجاوز هیچ ربطی به پسر آقای نوبخت ندارد و ماموران با دستگیری این جوان فریبکار متوجه شباهت زیاد وی به پسر آقای نوبخت سخنگوی سابق دولت و رییس سازمان برنامه بودجه شدند.

پسر جوان در اعترافاتش گفت: به خاطر شباهت زیادی که به پسر سخنگوی سابق دولت جمهوری اسلامی ایران داشتم با این زن جوان آشنا شدم و به بهانه انجام کارهای اقامتشان و گرفتن ویزا به محل قرار کشاندم.

در ادامه تحقیقات زن جوان دیگری روز چهارشنبه پای در شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران گذاشت و خودش را خواهر شوهر زن جوان که در دام فریبکارشیطان صفت گرفتار شده بود معرفی کرد.

این زن به قاضی پرونده گفت: وقتی تصاویر عروسمان با پسر فریبکار را دیدم کنجکاو شدم و تصمیم گرفتم خودم به سراغ پسر جوان بروم و درباره رابطه اش با عروسمان پیگیر شوم.

وی افزود: با دیدن تصویر پسر جوان مطمئن بودم که وی پسر سخنگوی دولت است و وقتی با او صحبت کردم نمی دانم پسر جوان چطور فهمید که من اقامت کشور اوکراین را دارم .

خواهرشوهر زن فریب خورده گفت: پسر جوان ادعا کرد چون اقامت کشور اوکراین را دارم نمی توانم اقامت کشوری که قصد سفر آنجا را دارم بگیرم به همین خاطر من نیز با توجه به حرفها و تصویرش به او اعتماد کردم و به محل قرار ملاقات رفتم.

زن جوان گفت: پسر جوان به چهره ای آراسته سوار بر خودرویم شد و به با راهنمایی هایش داخل یک پارکینگ عمومی در منطقه تهرانسر شدیم که در همان جا شروع به چشم چرانی و دست درازی کرد که سریع از پارکینگ خارج شده و به یک پارک رفتم که دوربین های شهرداری تصویر او را ثبت کرده است و پس از صحبت های کوتاه درباره اقامت در یک کشور دیگر به خانه بازگشتم.

وی ادامه داد: باور کنید وقتی در اینترنت جستجو کردم و تصویر پسر آقای نوبخت را دیدم باور داشتم که این جوان همان پسر سخنگوی دولت است تا اینکه شنیدم دستگیر شده و بخاطر شباهت زیادی که داشته از زنان سوء استفاده کرده است.

قاضی تولیت از شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به خبرنگار ما گفت: از مردم که در فضای مجازی فعالیت دارند انتظار می رود فریب افرادی که خود را به عنوان مسئول یا بستگان مسئولان معرفی می کنند نخورند.

این مقام قضائی ادامه داد: پرونده های زیادی تشکیل شده که افرادی خود را به عنوان مسئول یا بستگان مسولان معرفی کرده و با تصویر و عکس مسئولان در صحفه های مجازی خود برای طعمه هایشان ایجاد اعتماد کرده و سپس به بهانه حل مشکلات اداری از زنان سواستفاده های جنسی کرده اند و با گرفتن فیلم و عکس از صحنه های سیاه برای سواستفاده های بیشتر آنها را تهدید به انتشار فیلم هایشان کرده اند.

وی در ادامه گفت: مردم با توجه به این شرایط اقتصادی سختی که در آن هستیم سعی کنند مشکلات خود را از مجاری قانونی و مطمئن پیگیری کنند و تا به هویت واقعی طرف خود پی نبرده اند، هیچگونه گفت و گویی در فضای مجازی با او نداشته باشند.

وی در انتها افزود: گفتنی است این افراد شیاد حتی در این راستا ممکن است با مسئولان نظام هم، عکس هایی گرفته باشند و این عکس ها را در پروفایل شخصی خود قرار داده باشند.


منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شکایت ، دستگیری
نظرات شما
پیشخوان