تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

سوابق سرپرست جدید وزارت کار و رفاه اجتماعی

رئیس جمهوری امروز انوشیروان محسنی بندپی که پیش از این ریاست سازمان بهزیستی را برعهده داشت به‌عنوان سرپرست وزارت رفاه منصوب کرد.
مروری بر سوابق سرپرست جدید وزارت کار و رفاه اجتماعی
رویداد۲۴ درحالی‌که روز چهارشنبه علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رای نمایندگان مجلس استیضاح و از این وزارتخانه جدا شد، امروز انوشیروان محسنی بندپی با حکم رییس جمهور به سمت سرپرست وزارت رفاه منصوب شد.

بندپی که سابقه نمایندگی مجلس دارد و در دوره‌های ششم تا هشتم مجلس و بین سال‌های ۷۹ تا ۹۱ نماینده مردم چالوس، کلاردشت و نوشهر در مجلس شورای اسلامی بود، با روی کار آمدن علی ربیعی در وزارت رفاه و از سال ۱۳۹۲ به سمت معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

وی طی سال‌های ۹۲ تا ۹۴ از سوی ربیعی به ریاست بیمه سلامت منصوب شد و در نهایت از سال 94 تا کنون ریاست سازمان بهزیستی کشور را بر عهده دارد.

تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی و افزایش دو برابری مراکز اورژانس اجتماعی در کشور از جمله مهم‌ترین اقداماتی محسنی بندپی در سازمان بهزیستی است. توجه به مساله آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت اجتماعی و قانونگذاری در این حوزه در برنامه ششم توسعه با محوریت سازمان بهزیستی در بیش از ۳۵ ماده از دیگر دستاوردهای این سازمان به ریاست محسنی بندپی بوده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان