تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
محرومیت دو بازیکن جوان آبی‌پوش؛

شادیِ گل برای استقلالی‌ها مساله‌ساز شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز با انتشار اطلاعیه‌ای محرومیت دو بازیکن جوان استقلال را اعلام کرد
محرومیت دو بازیکن جوان استقلال/ فیلم شادیِ گل نامتعارف مساله‌ساز شد

رویداد۲۴ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به اخبار و تصاویر منتشره مبنی بر رفتار غیر ورزشی که توسط آقایان سید سجاد آقایی و سید اللهیار صیادمنش ( بازیکنان تیم استقلال ) که در بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان منجر گردیده است و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب که به اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می نماید، لذا اعلام می دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص به موجب مواد ۲۳ و ۶۵ آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیتهای نامبردگان در کلیه بخش های فوتبال رسمی ج.ا.ا. به مدت یکماه صادر گردیده است . لذا مقرر است مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال و مبادی ذیربط ابلاغ و اطلاع رسانی تا از کلیه فعالیت های نامبردگان در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن رسمی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بین المللی از یوم جاری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۰جلوگیری و چنانچه مجوز حضور برای نامبردگان صادر گردیده لغو و از ورود و همراهی ایشان با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات رسمی فوتبال خودداری به عمل آمده و نتیجه به این کمیته گزارش گردد.

پس از بازی ذوب آهن- استقلال، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده شادی پس از گل نامتعارف این دو بازیکن بود.

در حالی کمیته اخلاق این اطلاعیه را صادر کرده است که برای اولین بار نیست که در فوتبال ما این اتفاقات رخ می‌دهد و در گذشته هم شاهد این بی اخلاقی‌ها در ورزش کشور بوده‌ایم. این پرونده دو بازیکن جوان استقلال به پرونده‌ی چند سال پیش باشگاه پرسپولیس که در آن دو مدافع این تیم محروم شدند، شباهت دارد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
از جای دیگه ای میسوزید اما دلم براتون میسوزه که کارهای اینجوری سخیف آرومتون میکنه مگه پارسال کامیابی نیا و احمد زاده قشنگ همدیگه رو مورد تفقد قرار ندادند چرا ندیدید
نظرات شما
پیشخوان