تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
در نخستین بازی مسابقات آسیایی؛

امید ایران با آمادگی به مصاف امیدهای عربستان می‌رود

شاگردان زلاتکو کرانچار با آماده‌سازی نسبتا خوبی در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنند.
امید ایران با آمادگی به مصاف امیدهای عربستان می‌رود
رویداد۲۴  تیم ملی امید ایران که در دو ماه و نیم اخیر زیر نظر زلاتکو کرانچار تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با نفرات زیر ۲۱ سال پیگیری کرده، بعد از برگزاری اردو در اربیل عراق و انجام دو مسابقه تدارکاتی برابر ملی پوشان امید این کشور، اردوی دیگری در کشور چین پشت سر گذاشت.

امیدهای فوتبال ایران که پنج روز قبل نخستین جلسه تمرینی را در چین برگزار کردند، دیدار دوستانه‌ای هم با تیم ملی امید چین که تحول زیادی طی سالیان اخیر داشته و قدرتمندتر شده، داشتند که با وجود نمایش خوب در نیمه دوم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند.

مهدى امینى، عارف آغاسی، مهدی رحیمی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد اسدی، مهدی مهدی‌خانی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی قائدی، یونس دلفی و محمدرضا آزادی که ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی امید ایران در این دیدار بودند و تصویرشان را در زیر می‌بینید، امیدوار هستند تا بتوانند تاریخ‌ساز شوند و در رقابت‌های آسیایی اندونزی کسب مدال کنند.

تیم امید ایران در شروع دیدار با چین غافلگیر شد و دو گل دریافت کرد و در دقایق پایانی نیمه اول هم یک بار دیگر دروازه‌اش باز شد تا با شکست ۳ بر صفر راهی رختکن شود.

اما در نیمه دوم با تغییراتی که کرانچار به وجود آورد، نمایش تیم ملی امید ایران بهتر و امیدوار کننده‌تر بود و حضور امیر روستایی، شاهین عباسیان، محمد خدابنده‌لو، رضا جبیره و احمدرضا احمدوند به جای یونس دلفی، مهدی رحیمی، محمد سلطانی‌مهر، محمد اسدی و محمدرضا آزادی سبک بازی تیم امید ایران را هجومی‌تر کرد.

محمدرضا آزادی و یکی از مدافعان چین، دو بازیکنی بودند که گل‌های تیم ملی امید ایران را در نیمه دوم زدند و اختلاف را به حداقل رساندند ولی در نهایت با وجود ارائه نمایش خوب نتوانستند هر ۳ گل نیمه اول را جبران کنند.

علاوه بر دو گلی که ملی پوشان امید ایران به ثمر رساندند، یک بار در نیمه اول با شوت مهدی قائدی و بار دیگر با ضربه سر عارف آغاسی در نیمه دوم، تیرک دروازه تیم چین را به لرزه درآوردند و نشان دادند با وجود اینکه میانگین سنی کمتری نسبت به سایر حریفان آسیایی خود دارند، عملکرد خوبی ارائه می‌دهند.

تیم ملی امید ایران روز چهارشنبه هفته جاری در نخستین بازی مسابقات آسیایی اندونزی، به مصاف امیدهای عربستان خواهد رفت که با توجه به رقابت دیرینه این دو تیم، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است ولی با توجه به نمایشی که در سه مسابقه تدارکاتی برابر عراق و چین داشتند، به نظر می‌رسد بتوانند در رقابت‌های آسیایی موفق شوند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان