تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

امیری: نامه روحانی به مجلس تهدیدآمیز نبود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه نامه رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس تهدیدآمیز نبود، گفت: نامه رئیس‌جمهور اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود.
رویداد۲۴ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای پاسخ به سؤال نمایندگان اظهارداشت: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور هنوز مشخص نشده و هنوز چیزی از سوی ایشان به ما ابلاغ نشده است.
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح‌کرد: طبق قانون از تاریخ اعلام وصول یک ماه وقت هست و آقای روحانی هم در نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشتند ذکر کردند که در موعد قانونی در مجلس حضور خواهند یافت.
 
وی در پاسخ به این سؤال که برخی نامه رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس را تهدید آمیز عنوان کردند، نظر شما در این زمینه چیست، افزود: خیر؛ نامه رئیس‌جمهور اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود؛ آقای رئیس جمهور به خاطر اینکه نگذارد گمانه‌زنی در فضای سیاسی مطرح شود آن هم در شرایطی که ما نیاز به وحدت، انسجام و اتحاد داریم و نباید پیام اختلافی از داخل کشور به خارجی‌ها و مخصوصاً به رژیم صهیونیستی و آمریکا مخابره شود از این جهت سریع نامه نوشتند که در موعد قانونی به مجلس می‌آیم از این رو از نامه ایشان تهدید استنباط نمی‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان