تاریخ انتشار: ۰۵:۳۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

کرانچار: بازیهای تدارکاتی تیم امید راضی کننده است

تیم فوتبال امید در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از بازیهای آسیایی 2018 مغلوب تیم چین شد، اما سرمربی کروات امیدها با ابراز رضایت از این دیدار گفت: این بازی باعث شد بازیکنان تمرکز بالایی پیدا کنند.
کرانچار: بازیهای تدارکاتی تیم امید راضی کننده است

رویداد۲۴ «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید درباره اردوی تدارکاتی چین و مسابقه برابر این تیم گفت: بازیکنان باید کسب نتیجه و برگرداندن نتیجه را یاد بگیرند و دیدار تدارکاتی مقابل چین سبب شد تمرکز بالایی در این زمینه داشته باشند. زیرا در نیمه نخست بازیکنان ایران با ترس وارد زمین شدند و دو گل دریافت کردند، اما در نیمه دوم هجومی تر وارد زمین شدیم و دو گل از سه گلی را که دریافت کرده بودیم، جبران کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع از بازی تدارکاتی بسیار راضی هستم و این دیدار برای هماهنگی بازیکنان، کسب تجربه و شناخت بیشتر کادر فنی بسیار مفید و موثر بود.
«حمید استیلی» مدیر فنی تیم امید نیز درباره تمرین تیم امید در اندونزی اظهار داشت: دومین تمرین تیم فوتبال امید در نوبت صبح امروز برگزار شد و پیش از این طبق برنامه ریزی قرار بود در نوبت عصر هم تمرین کنیم. اما از آنجا که روز گذشته برای تمرین نوبت عصر سه ساعت در ترافیک شهر جاکارتا بودیم، این برنامه تمرینی تغییر می کند.
وی گفت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات شاداب و با انگیزه ای را دنبال می کنند و دو بازیکن آسیب دیده نیز به تیم ملحق شدند که در کلاس آنالیز تیم عربستان، عصر امروز به همراه سایر بازیکنان شرکت می کنند.
استیلی افزود: فیلم مناسبی از بازیهای عربستان برای آنالیز مسابقات آنها در اختیار نداریم، ولی با داشته های خود سعی در آمادگی ذهنی بازیکنان برای مصاف با حریف داریم.
«عارف آغاسی» بازیکن تیم فوتبال امید نیز گفت: هرچند که در دیدار تدارکاتی مقابل چین شکست خوردیم، ولی در بازیهای تدارکاتی کسب نتیجه هدف نیست بلکه کادر فنی توانست نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسد.
وی گفت: تمام تلاش بازیکنان کسب بهترین نتیجه است و امیدواریم با انجام بازیهای خوب دل مردم را شاد کنیم و با دست پر به کشور بازگردیم.
مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی 2018 روز 27 مرداد برگزار می شود، اما مسابقات فوتبال، بسکتبال، هندبال و واترپلو قبل از این تاریخ آغاز می شود.
رقابت های فوتبال در بخش مردان با حضور 26 تیم در شش گروه از 19 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه برگزار می شود که تیم فوتبال امید ایران در گروه ششم با تیم های کره شمالی، عربستان و میانمار هم گروه است.
برنامه دیدار های تیم ایران در مرحله گروهی به این شرح است:
**چهارشنبه 24 مرداد
عربستان و ایران / ساعت 13:30
کره شمالی با میانمار / ساعت 16:30
**جمعه 26 مرداد
میانمار و عربستان / ساعت 16:30
ایران و کره شمالی / ساعت 13:30
**دوشنبه 29 مرداد
ایران و میانمار / ساعت 13:30
کره شمالی با عربستان / ساعت 13:30

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، آسیا ، امید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان